• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

سرعت تکمیل راه آهن درود الیگودرز افزایش می یابد

  • کد خبر : 27404
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
سرعت تکمیل راه آهن درود الیگودرز افزایش می یابد
استاندار لرستان گفت: با تخصیص ۱۶ میلیارد تومان اعتبار از محل توازن ملی سرعت اجرای پروژه راه‌آهن دورود_الیگودرز افزایش می‌یابد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از فارس ، سیدموسی خادمی در سفر یکروزه خود به شهرستان الیگودرز هدف از این بازدید را بررسی وضعیت پروژه های عمرانی،اقتصادی و زیرساختی شهرستان الیگودرز عنوان کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی فرماندار الیگودرز در طول سال جاری نسبت به اجرایی کردن آنها اقدام کنند.

وی با اشاره به مشکلات اراضی پایین دست سد حوضیان گفت: یکی از مشکلات این شهرستان، علی‌رغم احداث سد در منطقه طی سال های اخیر، آبیاری زمین‌های کشاورزی است که تا کنون محقق نشده و این سرمایه گذاری به هدر می‌رود.

استاندار لرستان گفت: هدف و فلسفه اصلی ساخت و ایجاد سد،گسترش سطح زیر کشت آبی، توسعه کشاورزی و رونق اقتصادی است که امروز یکی از مصوبات اصلی و تاکیدات این بود که هرچه سریع‌تر بتوانیم از طریق هماهنگی هایی که توسط آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی انجام خواهد شد این موضوع حل شود.

وی در خصوص پروژه های راه و شهرسازی افزود: در این جلسه به بررسی مشکلات راه و شهرسازی پرداخته شد؛ از جمله جاده الیگودرز_مسجدسلیمان و محور شول آباد که بنا شد با یک تدبیری کارشان به سرعت انجام شود.

خادمی درخصوص جاده الیگودرز به مسجد سلیمان گفت: با توجه به اینکه در سال جاری به این پروژه اعتبار اختصاص داده شده باید سعی کنیم اعتبار بیشتری برای تکمیل این پروژه ی مهم و ملی تخصیص یابد.

استاندار لرستان همچنین به موضوع راه آهن دورود الیگودرز اشاره کرد و آن را یکی از پروژه‌های مهم عنوان کرد.

وی با اشاره به ضرورت فعال کردن این پروژه گفت: ۱۶ میلیارد تومان اعتبار از محل توازن ملی به این موضوع اختصاص داده شده است.

استاندار لرستان با اشاره به تصمیم عملیاتی کردن پروژه بازیافت زباله در شهرستان الیگودرز گفت: این طرح از نظر فنی هیچ گونه ایرادی نداردو آنرا امتیازی برای این شهرستان لحاظ کرده ایم، اما با توجه به عدم تمایل عموم و به خاطر احترام به نظر مردم این طرح در الیگودرز انجام نخواهد شد اما با عنایت به اینکه انجام این پروژه برای استان ضروری است بنا به درخواست دیگر شهرستانها پروژه بازیافت زباله را در شهرستان‌هایی که دنبال این پروژه و سرمایه گذار هستند، اجرایی می‌کنیم.

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=27404

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.