• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

سرویس دهی در خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه در روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادماه همانند روزهای تعطیل

  • کد خبر : 27072
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
سرویس دهی در خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه در روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادماه همانند روزهای تعطیل
مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه؛ ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی ايران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، از سرویس دهی متروي تهران و حومه در روزهاي14 و 15 خردادماه ۹۹ همانند روزهاي تعطيل خبر داد.
0
(0)

به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، نام انقلاب اسلامی ایران همواره با نام معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) عجین شده و هر سال فرارسیدن نیمه خرداد یادآور روز وداع با بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و آغاز قیام مردمی ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ است. اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت موازین بهداشتی بنا بر تصمیم ستادملی مبارزه با کرونا مراسم  سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره ) در حرم مطهر برگزار نخواهد شد.

گفتی است در این دو روز همانند روزهای تعطیل سرویس دهی در خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه از ساعت ۶ صبح آغاز خواهد شد و برای رفاه بیشتر حال شهروندان و مسافران در روز ۱۴ خرداد ماه ۹۹ تمامی قطارهای خط یک به سمت ایستگاه حرم مطهر اعزام می شوند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=27072

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.