• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

سرپرست مرکز توسعه، آموزش و فناوری معرفی شد

  • کد خبر : 11958
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲
سرپرست مرکز توسعه، آموزش و فناوری معرفی شد

0 (0) پس از تغییر عنوان مرکز آموزش وتحقیقات با حضور عضو هیات مدیره راه آهن؛ سرپرست مرکز توسعه، آموزش و فناوری معرفی شد با تغییر عنوان و ماهیت مرکز آموزش و تحقیقات راه‌آهن، به مرکز توسعه آموزش و فناوری، سرپرست جدید این مرکز توسط مدیرعامل راه آهن منصوب شد.به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری […]

0
(0)
پس از تغییر عنوان مرکز آموزش وتحقیقات با حضور عضو هیات مدیره راه آهن؛

سرپرست مرکز توسعه، آموزش و فناوری معرفی شد

با تغییر عنوان و ماهیت مرکز آموزش و تحقیقات راه‌آهن، به مرکز توسعه آموزش و فناوری، سرپرست جدید این مرکز توسط مدیرعامل راه آهن منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم ، مصطفی ستاک مدیر مرکز آموزش و تحقیقات تودیع  و با تغییر عنوان این مرکز، زهرا قیومی به عنوان سرپرست مرکز توسعه، آموزش و فناوری معارفه شد.
سعید رسولی عضوهیات مدیره راه‌آهن دراین مراسم با تاکید بر اهمیت موضوع آموزش و تحقیقات ، تغییر عنوان این مرکز را رویکردی تازه در این زمینه برشمرد.
او با اشاره به نقش برجسته کارشناسان این مرکز در تعالی راه‌آهن گفت: یکی از سیاست های کلان راه‌آهن این است که باید نقش و جایگاه بخش آموزش و فناوری بیش از پیش برجسته و کارآمد شود و در این راستا مقرر است تا ماموریت‌های کاربردی بیشتری در دستور کار این مجموعه تعریف شود.
او با تقدیر از تلاش‌های صورت پذیرفته گذشته در این بخش افزود: امیدوارم با راهبری معاون محترم تامین سرمایه و اقتصاد حمل و نقل و استفاده از ظرفیتهای بزرگ منابع انسانی متخصص و دلسوز موجود در این مرکز ، موضوع مهم آموزش و فناوری در شرکت راه آهن به خوبی سامان داده شده و ارتقاء یابد .
وی در خصوص کارکنان راه‌آهن هم با اشاره به ویژگی‌های ممتاز کارکنان راه‌اهن در سراسر دنیا افزود: کارمندان راه‌اهن درهمه جای دنیا خصایص و ویژگی های مشترکی از جمله دلسوزی، تلاشگری و تعهد ، مهربانی و نجابت برخودارند که قطعاً در صورت ارایه آموزشهای کارآمد و ایجاد امکان تحقیق و مطالعه برای ایشان، توانمندیهای همکاران عزیز ما در خانواده راه آهن دوچندان میشود .
رسولی با اشاره به اهمیت این موضوعات تاکید کرد: باید بیش از گذشته به موضوع منابع انسانی و اموزش آنها و توسعه و توجه به فن‌آوری‌ کار کنیم تا راه‌آهن در مسیر توسعه توفیقات بیشتری داشته باشد.
گفتنی است علاوه بر سعید رسولی عضو هیات مدیره راه‌آهن، نوراله بیرانوند معاون تامین سرمایه و اقتصاد حمل و نقل و یزدانی معاون فنی و زیربنایی نیز در کنار دیگر مدیران مجموعه در اين جلسه حضور داشتند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=11958

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.