• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

سفر معاون وزیر راه ومدیرعامل راه آهن به استان قم و بازدید از بخش های مختلف اداره کل راه آهن قم

  • کد خبر : 18460
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
سفر معاون وزیر راه ومدیرعامل راه آهن به استان قم و بازدید از بخش های مختلف اداره کل راه آهن قم
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران لحظاتی پیش برای بازدید از ایستگاه راه آهن قم و گفتگو با کارکنان این اداره کل و حضور در شورای اداری به استان قم سفر کرد.
0
(0)

سفر معاون وزیر راه ومدیرعامل راه آهن به استان قم و بازدید از بخش های مختلف اداره کل راه آهن قم

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران امروز صبح برای بازدید از ایستگاه راه آهن قم و گفتگو با کارکنان این اداره کل و حضور در شورای اداری به استان قم سفر کرد.

در بدو ورود سعید رسولی به ایستگاه راه آهن قم تعدادی از خانواده معظم شهدا و کارکنان این اداره کل از مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران استقبال کردند.

همچنین در این سفر استاندار ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، معاونین و مدیران کل راه آهن معاون وزیر را همراهی کردند .

بازدید از مرکز کنترل و پانل ایستگاه راه آهن قم، بازدید از ایستگاه ساقه، بهره‌برداری از پروژه بازسازی ۷ کیلومتر خط آهن ساقه – گارمانوری و دیدار با حضرت آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه س از برنامه های سفر یک روزه مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به استان قم است.

دیدار سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، معاونین و مدیران کل راه آهن با آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه ، امام جمعه قم و تولیت آستان مقدسه حرم حضرت معصومه

جلسه شورای اداری اداره کل راه آهن قم نیز با حضور سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، معاونین و مدیران کل راه آهن و کارکنان راه آهن قم برگزار شد.

  دیدار صمیمانه مدیرعامل راه آهن ج.ا.ا با پرسنل اداره راه آهن قم و اهدای تابلوخط اثر خوشنویسی یکی از کارکنان به ایشان به رسم قدردانی و مهمان‌نوازی

مراسم بهره‌برداری از پروژه بازسازی ۷ کیلومتر انتهایی خط آهن گارمانوری- ساقه با اعتباری بیش از ۹۰ میلیارد ریال با حضور رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن کشور، سرمست استاندار قم، امیرآبادی‌فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس و مسوولان راه آهن و استان قم برگزار شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=18460

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.