• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

سند برنامه عملیاتی متروی تهران منتشر شد

  • کد خبر : 29208
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶
سند برنامه عملیاتی متروی تهران منتشر شد
مدیرعامل متروی تهران از انتشار سند برنامه عملیاتی شرکت مترو برای اولین بار در سال‌های اخیر خبر داد و عنوان کرد: این سند، زیرساخت پایش و رصد پروژه‌ها و بخش‌های مختلف بر اساس حجم اجرایی و ریالی کار در شرکت مترو و مبنای مذاکرات با مراجع مختلف جهت تحقق برنامه‌ها و منابع مالی شرکت است.
0
(0)
به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایسنا، علی امام با اعلام خبر انتشار سند برنامه عملیاتی مترو گفت: انتشار این سند در قالب طرح جامع بهبود عملکرد شرکت متروی تهران انجام و بر این اساس، استراتژی‌های شرکت مترو در بخش‌های مختلف تدوین‌شده است.
وی اظهار کرد: تدوین برنامه عملیاتی شرکت مترو از سال ۹۷ به‌صورت آزمایشی آغاز و در دی ‌ماه ۹۸ جمع‌بندی و ابلاغ شد. بر این اساس روند برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی سالانه برای شرکت مترو از مهرماه هرسال آغاز می‌شود.
 امام با اشاره به این‌که بدون در نظر گرفتن بخش ناوگان حمل ‌و نقل ریلی، مبلغ پروژه‌هایی که توسط شرکت تاکنون انجام‌شده است ۷۰ هزار میلیارد تومان بوده است، گفت: حجم ریالی پروژه‌های در دست اجرای شرکت مترو ۲۰ هزار میلیارد تومان است. لذا با توجه به تعداد پروژه‌های در حال اجرا و نیز حجم ریالی کار، انجام اقدامات بر اساس سند برنامه عملیاتی ضروری است.
مدیرعامل شرکت متروی تهران با اشاره به این‌که در طول ۳ سال گذشته رصد و پایش پروژه‌ها و مجموعه‌های ستادی به شرایط قابل قبولی رسیده است، عنوان کرد: بر این اساس تمام بخش‌ها امکان کنترل و پیگیری امور جاری را داشته‌اند.
بر اساس گزارش سایت شهر، وی با اشاره به هدف شرکت مترو از انتشار این سند اظهار کرد: در سال ۹۶ مشکلات بسیاری در خصوص رصد پروژه‌ها، انجام تحلیل‌ها و اتخاذ تصمیم‌گیری‌ها داشتیم و حوزه برنامه‌ریزی یکی از مهم‌ترین چالش‌های شرکت در سال ۹۶ محسوب می‌شد. در حقیقت زیرساخت و امکانات رصد و پایش مجموعه‌ها و بخش‌های مختلف در سطح کلان وجود نداشت.
مدیرعامل متروی تهران با اشاره به این‌که در طول ۳ سال گذشته تلاش کرده‌ایم زیرساخت‌های لازم برای این موضوع را فراهم کنیم، گفت: برنامه‌ریزی عملیاتی برای شرکت مترو از سال ۹۷ آغاز شد و امروز با همت تمام معاونت‌ها، مجریان و بخش‌های مختلف ستادی در قالب کارگاه‌ها و جلسات مختلف اجرای آن به پایان رسیده است.
وی افزود: سال گذشته و همچنین طی ماه‌های اخیر نیز مبنای مذاکرات شرکت مترو با شورای اسلامی شهر تهران، نهادهای بالادستی در شهرداری تهران و همچنین مجلس شورای اسلامی جهت تحقق برنامه‌ها و منابع مالی شرکت مترو، این سند بوده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=29208

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.