• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

سنندج امسال به شبکه سراسری ریلی متصل می‌شود

  • کد خبر : 28707
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
سنندج امسال به شبکه سراسری ریلی متصل می‌شود
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه سنندج امسال به شبکه سراسری ریلی متصل می‌شود، گفت: دولت توسعه حمل و نقل ریلی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از تسنیم ، محمد باقر نوبخت در سفر به استان زنجان و در بازدید از پروژه زنجان – بیجار اظهار داشت: دولت حمل و نقل ریلی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است، بعد از این که تهران در دو سال گذشته به همدان وصل شد، تا پایان امسال سنندج نیز به شبکه سراسری متصل می‌شود.

 

وی افزود: بعد از اینکه از میانه به بستان‌آباد ۱۳۲ کیلومتر دو خطه همزمان انجام شد، در حال حاضر پروژه در حال پیشروی به سمت تبریز است با این حال با عنایت به این که پروژه دو خطه کردن مسیر قزوین – زنجان با توجه به زمان تقریبا یک و نیم ساعت زمان را تقلیل می‌دهد از نظر بار نیز ۷ میلیون تن بار بیش‌تر جابه‌جا می‌شود و پروژه مذکور طرح بزرگی است.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: منابع ما محدود است اما در تلاش هستیم اقداماتی انجام دهیم که تا حال حاضر برای آن هزاران میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و با سرمایه‌گذاری قطعی می‌توانیم اعتبار صرف شده را مورد بهره‌برداری مردم قرار دهیم به همین جهت اولویت ما با توجه به محدودیت منابع مواردی است که امسال می‌توانیم تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

 

این مسئول تصریح کرد: اولویت ما با توجه به محدودیت مانع مواردی است که می توانیم تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار دهیم، اگر راه‌آهن مورد بهره‌برداری قرار گیرد می‌شود اذعان داشت که با منابع محدود با شرایط تحریمی و رکود کرونایی به نحو احسن از منابع استفاده کرده‌ایم و اگر با توجه به سیاست‌ها اقدام خاصی مورد نیاز باشد حتما اقدام می‌شود و انتظار ما بر این است تا در سفر بعدی تمام پروژه‌ها افتتاح شوند.

 

نوبخت در ادامه بازدید از شهرستان ایجرود، یک باب مسکن محرومین در روستای احمد‌کندی را مورد بهره‌برداری قرار داد.

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=28707

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.