• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

سهم ذینفعان شبکه قطار حومه‌ای اصفهان مشخص شد؛ توسعه متوازن شرق و غرب استان اصفهان با پروژه شبکه قطار حومه‌ای

  • کد خبر : 31383
  • ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
سهم ذینفعان شبکه قطار حومه‌ای اصفهان مشخص شد؛ توسعه متوازن شرق و غرب استان اصفهان با پروژه شبکه قطار حومه‌ای
مجری کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان با اشاره به ضرورت تکمیل شبکه قطار حومه‌ای استان اصفهان گفت: با مشخص شدن سهم ذینفعان شبکه قطار حومه‌ای اصفهان و شروع اجرای این پروژه‌ها، رویکرد توسعه متوازن شرق و غرب استان در حال پیگیری است.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از برنا ، علیرضا صلواتی با اشاره به نشست‌های مختلف کارگروه اقتصادی بنیاد نصف‌جهان درباره موضوعات کلان استان اصفهان اظهار داشت: شبکه قطار حومه‌ای اصفهان از مهم‌ترین موضوعات ریلی استان به شمار می‌رود که باید در خصوص آن اقدامات جدی صورت گیرد. پروژه‌های مهمی از جمله ۵ خط حومه‌ای اصفهان- شاهین‌شهر، اصفهان- نجف‌آباد، اصفهان- بهارستان- مجلسی، اصفهان- فولادشهر- زرین‌شهر و قطار حومه‌ای شرق اصفهان را در دستور کار داریم و در تلاش برای تکمیل هرچه سریعتر این پروژه‌ها هستیم.

وی با اشاره به ضرورت تجهیز اصفهان به شبکه ریلی ادامه داد: در تلاشیم‌ تا این پروژه‌ها به صورت موازی با استفاده از ظرفیت قانونی ذی‌نفعان، نظیر صنایع بزرگ نظیر ذوب‌آهن و فولاد مبارکه، پالایشگاه و سایر صنایع، شهرداری‌ها و سایر ذینفعان پیش‌ رود.

مجری کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان با بیان اینکه درصد سهم همه ذی‌نفعان در این پروژه‌ها مشخص شده، ادامه داد: سهم کلیه ذی‌نفعان شناسایی و درصد آن نیز مشخص شده تا بتوان با استفاده از این ظرفیت‌ها زمینه تکمیل پروژه‌های شبکه‌ قطار حومه‌ای استان اصفهان فراهم شود.

وی درباره ارسال مطالعات پروژه شبکه قطار حومه‌ای استان اصفهان به شورای عالی ترافیک افزود: قرار است که مسیر پیشنهادی و مطالعات مربوط به شبکه قطار حومه‌ای شرق اصفهان نیز برای بررسی و تصویب، به شورای عالی ترافیک کشور ارسال شود.

 

صلواتی با تاکید بر ضرورت توسعه متوازن شرق و غرب اصفهان خاطرنشان کرد: رویکرد ما توسعه متوازن شرق و غرب اصفهان و فراهم شدن زمینه توسعه ریلی شرق اصفهان با مصوبه شورای عالی ترافیک کشور است و باید تلاش کنیم تا شرق اصفهان نیز در توسعه حمل و نقل ریلی اصفهان مورد توجه قرار گیرد و امیدواریم با تصویب شورای عالی ترافیک اتفاقات خوبی در این زمینه روی دهد.

وی با اشاره به آخرین روند پیشرفت پروژه قطار سریع‌السیر تهران- قم- اصفهان خاطرنشان کرد: تلاش این است که با رفع موانع اجرای این پروژه اقدامات خوبی در این خصوص نیز عملیاتی شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=31383

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.