• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

سه دستگاه لکوموتیو مانوری راه‌آهن کرمان بازسازی شد

  • کد خبر : 27124
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
سه دستگاه لکوموتیو مانوری راه‌آهن کرمان بازسازی شد
مدیرکل راه آهن کرمان گفت: سه دستگاه از لکوموتیوهای سبک این اداره کل بازسازی، رنگ‌آمیزی و تجهیز کابین و به ناوگان ریلی منطقه تحویل داده شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایرنا ، مجید ارجونی افزود: پس از سفر مدیر عامل راه آهن و هیئت همراه به استان کرمان و بازدید از اداره کل راه آهن کرمان با مذاکرات صورت گرفته مقرر شد لکوموتیوهای مانوری این اداره کل توسط کارخانه پلورسبز زرند بازسازی و رنگ آمیزی شده و در اختیار ناوگان منطقه قرار گیرند.

وی اظهار داشت: لکوموتیوهای مانوری این اداره کل به کارخانه پلور سبز زرند محول و تاکنون تعداد سه دستگاه لکوموتیو توسط این شرکت رنگ آمیزی و به ناوگان تحویل شده است.

ارجونی با بیان اینکه تمام لکوموتیوهای اداره کل راه آهن کرمان بازسازی می شوند خاطرنشان کرد: در این اداره کل چهار دستگاه لکوموتیو برای بازسازی داشتیم که اکنون سه دستگاه بازسازی شده و یک دستگاه دیگر نیز هفته آینده جهت بازسازی تحویل شرکت داده می شود.

وی تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام شده بازسازی این لکوموتیوها به گونه ای صورت گرفت تا هیچگونه خللی در بحث تخلیه و بارگیری بار و مانور سالن های مسافری ایجاد نشود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=27124

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.