• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

سود دهی صنعت ریلی بالاتر از صنعت نفت/ بازگشایی دروازه ورود سرمایه گذاران به صنعت حمل و نقل ریلی

  • کد خبر : 12125
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹
سود دهی صنعت ریلی بالاتر از صنعت نفت/ بازگشایی دروازه ورود سرمایه گذاران به صنعت حمل و نقل ریلی

0 (0) رییس اتاق بازرگانی سنندج مطرح کرد؛ سود دهی صنعت ریلی بالاتر از صنعت نفت/ بازگشایی دروازه ورود سرمایه گذاران به صنعت حمل و نقل ریلی رییس اتاق بازرگانی سنندج، برگزاری همایش فرصت های نوین سرمایه گذاری در صنعت حمل و نقل ریلی با توجه به نیازی که این بخش به سرمایه گذاران خارجی […]

0
(0)

رییس اتاق بازرگانی سنندج مطرح کرد؛
سود دهی صنعت ریلی بالاتر از صنعت نفت/ بازگشایی دروازه ورود سرمایه گذاران به صنعت حمل و نقل ریلی

رییس اتاق بازرگانی سنندج، برگزاری همایش فرصت های نوین سرمایه گذاری در صنعت حمل و نقل ریلی با توجه به نیازی که این بخش به سرمایه گذاران خارجی دارد را اقدامی ارزشمند در مسیر توسعه این صنعت برشمرد .
به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ پرویز رعدی رییس اتاق بازرگانی سنندج با اشاره به اینکه توسعه بدون بهره گیری از دانش جهانی ممکن نیست گفت: باید توان و ظرفیت های داخلی را با ظرفیت های خارجی همراه کرده و اقتصاد کشور در حوزه های مختلف را بهبود بخشیم.
وی با بیان اینکه صنعت ریلی کشور به واسطه همسایگی با ۱۴ کشور از توان بسیار بالایی برخوردار است گفت: سرمایه گذاری در این صنعت از صنعت نفت نیز سود بیشتری به همراه خواهد داشت چرا که بسیاری از کشورهای همسایه ما دسترسی به حمل و نقل دریایی ندارند.
رییس اتاق بازرگانی سنندج همچنین توسعه ریل گذاری ها به دو کشور عراق و سوریه را بسیار مطلوب و تاثیرگذار در حوزه اقتصادی کشور دانست.
رعدی افق برنامه های توسعه ای صنعت حمل و نقل ریلی را ده ساله ارزیابی کرد و گفت: در حوزه نوسازی ناوگان می توان از ظرفیت های سرمایه گذار خارجی یا داخلی بهره برد.
رییس اتاق بازرگانی سنندج با بیان اینکه بخش خصوصی داخلی نیز می تواند تاثیر بسزایی در صنعت ریلی داشته باشد ادامه داد: باید سیاست گذاری ها به سمت بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی پیش برود.
گفتنی است نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری و تامین مالی در صنعت حمل و نقل ریلی ۱۱ آذرماه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=12125

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.