• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

سیستم هشدار و ترمز اضطراری قطار به تولید انبوه می‌رسد

  • کد خبر : 4176
  • ۰۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹
سیستم هشدار و ترمز اضطراری قطار به تولید انبوه می‌رسد

0 (0) مخترع سیستم ترمز اضطراری قطار: سیستم هشدار و ترمز اضطراری قطار به تولید انبوه می‌رسد مخترع سیستم ترمز اضطراری قطار گفت: به‌زودی سیستم هشدار و ترمز اضطراری جلوگیری از سانحه در راه آهن به تولید انبوه می‌رسد محمد غیبی شوی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک، اظهار کرد: پس از […]

0
(0)

مخترع سیستم ترمز اضطراری قطار:

سیستم هشدار و ترمز اضطراری قطار به تولید انبوه می‌رسد

مخترع سیستم ترمز اضطراری قطار گفت: به‌زودی سیستم هشدار و ترمز اضطراری جلوگیری از سانحه در راه آهن به تولید انبوه می‌رسد

محمد غیبی شوی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک، اظهار کرد: پس از سال‌ها تحقیق و نمونه سازی جهت جلوگیری از سانحه و تشدید سانحه اقدام به طراحی و اختراع سیستم ترمز اضطراری جلوگیری از سانحه کرده‌ام.

وی با بیان اینکه حمل و نقل ریلی یکی از ارکان مهم اقتصاد است، افزود: باتوجه به صنعت مهم حمل و نقل ریلی که در حال توسعه است و نیاز مبرم این صنعت به ضریب ایمنی بالا جهت جلوگیری از سوانح است.

غیبی شوی گفت: تشدید سوانح برخی از شرکت‌ها و کشورهای صاحب نام امور ریلی من را بر این داشت اقدام به طراحی و ساخت سیستم های هشدار در مواقع خروج چرخ از ریل کنم که صلاحیت اجرایی شدن را از نظر ایمنی را دارد.

وی عنوان کرد: اختراع من پس از چندین سال کارشناسی و نمونه سازی کارشناسان مورد تائید قرار گرفته و اکنون با حمایت سرمایه گذار، این طرح در مرحله تولید انبوه است.

مخترع سیستم ترمز اضطراری قطار بیان کرد: بزودی این سیستم هشدار و ترمز اضطراری جلوگیری از سانحه در راه آهن به تولید انبوه می‌رسد.

وی افزود: با اجرایی شدن این اختراع بیش از ۹۰ درصد از خسارات و سوانح برطرف خواهد شد و ضریب ایمنی بالایی را به حمل و نقل ریلی خواهد افزود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4176

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.