• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

شاعران نامی ایران در پویش “سفر، سلامت” ایستگاه های متروی تهران

  • کد خبر : 30931
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
شاعران نامی ایران در پویش “سفر، سلامت” ایستگاه های متروی تهران
مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران از اجراي فضا سازي محيطي ايستگاه‌هاي خطوط مترو در پويش "سفر، سلامت" در ايستگاه‌هاي خطوط متروی تهران خبر داد.  
0
(0)

به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اجرای پویش “سفر، سلامت” به منظور فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به شهروندان و مسافران مترو در زمینه مقابله با بیماری کرونا اجرا می شود.

در این پویش با طرح‌های متنوع فرهنگی و هنری تمامی ایستگاه‌های خطوط متروی تهران فضاسازی محیطی می‌شوند.

این پویش ضمن قدردانی از کادر درمانی کشور، شهروندان را به ماندن در خانه و رعایت فاصله اجتماعی دعوت کرده، این طرح ها در قالب‌های متنوعی در معرض تماشای مسافران شهر زیرزمینی قرار گرفته است.

تمامی باکس‌های راهنمای ایستگاه‌های مترو در ورودی ایستگاه ها با برچسب طرح ماسک طراحی شده‌اند و شهروندان را به ورود با استفاده از ماسک به شبکه مترو دعوت می‌کند. همچنین فضای سکوی ایستگاه‌های مترو با استفاده از طرح‌های گرافیکی و تصاویری شامل فعالیت کادر درمان و خدمت‌رسانی متروی تهران به شهروندان در این روزها و پیام‌های فرهنگی با موضوع مقابله با کرونا در معرض نگاه مسافران قرار گرفته است.

بخش دیگری از این طرح برپایی نمایشگاه‌های عکس و پوستر شامل “کاریکاتور” که نگاهی طنز به مشکلات بیماری کرونا در مترو دارد، “نگارگری” و استفاده شخصیت های مینیاتوری از ماسک و طرحی با عنوان “کوویدیه” که در آن با استفاده طنزگونه از اشعار شعرای نامی کشور همچون حافظ، بابا طاهر، شهریار، نیما و مولانا ، لزوم استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را به مسافران مترو یادآور می شوند.

تمامی طرح‌های مربوط به این پویش از طریق نمایشگر ایستگاه‌های مترو به نمایش گذاشته می‌شوند.

گفتنی است با توجه به محدودیت های اعمال شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و لزوم فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در این زمینه، این طرح با هدف دعوت از مسافران شهر زیرزمینی به ماندن در خانه و رعایت فاصله اجتماعی به جهت کمک به قطع زنجیره بیماری کرونا و قدردانی از کادر درمانی کشور می‌باشد.

به همین منظور بر روی سردر خروجی ایستگاه تئاترشهر طرحی را به نمایش گذاشته که با عنوان “به این اسامی نام دیگری اضافه نخواهد شد” که در آن نام تعدادی از کادر درمان که در راه مبارزه با این بیماری شهید راه سلامت شده اند قید شده است و امیدواریم شهروندان گرامی با رعایت نکات بهداشتی و مهم تر از همه ماندن در خانه به قطع زنجیره کرونا و کاهش خستگی کادر زحمتکش درمان کشور کمک کنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=30931

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.