• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

شبکه راه آهن حلقه اصلی زنجیره اقتصاد در همدان است

  • کد خبر : 25550
  • ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
شبکه راه آهن حلقه اصلی زنجیره اقتصاد در همدان است
مدیر کل راه آهن غرب گفت: با وجود اتصال استان همدان به شبکه راه آهن سراسری کشورمان در حال حاضر هیچ جای نگرانی برای ورود و خروج وتامین به موقع مایحتاج عمومی ونهاده های کشاورزی ومواد صنعتی و معدنی وجود ندارد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز، سید سعید ابراهیم نژاد با اشاره به سیاست گذاریهای دولت برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت های شدید رفت و آمد در جاده های ارتباطی افزود: در این شرایط شبکه حمل و نقل ریلی کشور دارای ظرفیت های بالقوه برای کمک به فعالیتهای حیاتی در بخش های اقتصادی است.

وی اظهار کرد: به همین منظور چهار ایستگاه ارتباطی اداره کل راه آهن غرب در همدان ، کوریجان، امیر آباد و تجرک که با سکونتهای شهری و روستایی نسبتا فاصله دارند برای بارانداز حمل و نقل و ورود و خروج هر نوع کالا به استان تجهیز شده است.

مدیر کل راه آهن غرب در این ارتباط تاکید کرد : سرمایه گذاریهای عظیم دولت برای توسعه شبکه راه آهن کشور در سال جهش تولید به خوبی میتواند در خدمت توسعه و صرفه اقتصادی برای فعالیت های صنعتی ، معدنی و همچنین تجارت قرار گیرد و استان همدان ظرفیتهای بالایی در این خصوص دارد.

ابراهیم نژاد همچنین گفت: ظرفیت حمل و نقل جاده ای در استان نیز زنجیره قابل اطمینانی برای انتقال محموله های ورودی و خروجی و هر نوع کالای سنگین از باراندازهای حمل و نقل ریلی به نقاط مقصد شهری وقطب های تولیدی وصنعتی محسوب می‌شود وارتباط شبکه های ریلی با ناوگان های حمل ونقل جاده ای صد در صد به سود خود کامیون داران و اقتصاد کلان کشورمان خواهد بود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=25550

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.