• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

شركت بهره برداري متروي تهران در روز جهاني كودك ميزبان كودكان تهراني شد

  • کد خبر : 10479
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲:۱۱
شركت بهره برداري متروي تهران در روز جهاني كودك ميزبان كودكان تهراني شد

0 (0) همزمان با روز جهاني كودك، 16 نفر از كودكان سراي محله وليعصر (عج) منطقه 15 شهرداري تهران با حضور در شركت بهره برداري متروي تهران و حومه از نزديك با مديرعامل و فعاليت هاي متروي تهران آشنا شدند. به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران […]

0
(0)

همزمان با روز جهاني كودك، 16 نفر از كودكان سراي محله وليعصر (عج) منطقه 15 شهرداري تهران با حضور در شركت بهره برداري متروي تهران و حومه از نزديك با مديرعامل و فعاليت هاي متروي تهران آشنا شدند.
به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه، 16 نفر از كودكان مقطع پيش دبستاني با شعار “آينده را بايد ساخت، تهران شهر دوستدار كودك” اين روز را در كنار مهندس فرنوش نوبخت نايب رئيس هيات مديره و مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه گذراندند.
مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه در ابتدا با ابراز خوشحالي از حضور كودكان در اين شركت گفت: كودكان آينده سازان كشور هستند و توجه به آموزش آنها از اهميت بالايي برخوردار است.
وي با اشاره به اينكه در آينده اين كودكان عهده دار پست هاي مختلف در سطح كشور خواهند بود افزود: مدارس سرآغاز پيشرفت و شكوه كودكان هستند و بايد از همين سن با كارهاي مختلف آشنا شوند اين نوع بازديد ها اگر ادامه دار باشد كودكان مي توانند از نزديك با مجموعه هاي مختلف آشنا شوند تا براساس علايقشان براي آينده خود تصميم گيري كنند.
در ادامه اين بازديد كودكان با نحوه صحيح استفاده از مترو و رعايت نكات ايمني در آن آشنا شدند. مهندس نوبخت همچنين در خصوص آموزش خريد نكردن از دستفروشان در مترو به كودكان نكاتي را بيان كرد و از مربيان آنها خواست نحوه استفاده صحيح از مترو را به آنها آموزش دهند.
در پايان اين مراسم، مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه با اهدا هدايايي اين روز را به كودكان تبريك گفت.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=10479

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.