• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

شناسایی مبتلایان به ویروس کرونا در ایستگاه‌های راه‌آهن

  • کد خبر : 24913
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹
شناسایی مبتلایان به ویروس کرونا در ایستگاه‌های راه‌آهن
مدیر اجرایی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و در راستای سلامتی و آرامش مسافران اقدامات گسترده‌ای در قطار‌ها انجام شده است.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از تسنیم ، مدیر اجرایی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و در راستای سلامتی و آرامش مسافران اقدامات گسترده‌ای در قطار‌ها انجام شده است.

رضا عصاری اظهار کرد: با اعلام ورود و شیوع ویروس کرونا به کشور از سوی وزارت بهداشت، این شرکت به غیر از اقدامات بهداشتی که از قبل در قطار‌ها انجام می‌داد، برای پیشگیری و ایجاد سفری امن برای مسافران، اقدامات جدید بهداشتی را ابلاغ و اعمال کرد.

وی با اشاره به مه‌پاشی و ضد عفونی کردن قطار‌ها به ویژه نقاط تماس مسافران با وسایل و تجهیزات قطارها، افزود: به همه شرکت‌های راهبری و مأموران مؤظف قطار‌ها اعلام و ابلاغ شده دوره‌های ضد عفونی کردن کوتاه و مستمر باشد.

وی ادامه داد:‌همچنین استفاده از ماسک و دستکش توسط همه مأموران قطار به ویژه مهمانداران در طول سفر الزامی و ژل‌های ضدعفونی نیز در قطار‌ها توزیع شده، ضمن اینکه تأکید شده است تمامی ظروف پذیرایی دائماً ضد عفونی شوند.

معاون اجرایی رجا گفت: تلاش داریم با هماهنگی و همکاری راه‌آهن و وزارت بهداشت همچنین سایر دستگاه‌های ذی‌ربط اقداماتی را برای شناسایی بیماران مبتلا به ویروس کرونا در ایستگاه‌های اصلی راه‌آهن کشور عملیاتی کنیم.

عصاری به توزیع بروشور، نصب برچسب و تراکت‌های اطلاع رسانی و آموزشی در قطار‌ها برای آگاهی مسافران از نحوه پیشگیری و مراقبت‌های بهداشتی در خصوص این ویروس اشاره کرد و افزود: فیلم‌های آموزشی نیز در قطار‌ها به این منظور پخش می‌شود. به دنبال فراهم کردن امکان فروش ماسک در قطار‌ها برای مسافران متقاضی نیز هستیم. تلاش خدمتگزاران مردم در شرکت رجا و صنعت حمل و نقل ریلی کشور، فراهم آوردن سفری امن و راحت برای هموطنان گرامی است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=24913

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.