• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

شکل گیری سرمایه گذاری کلان در حوزه ریلی/غلات کشور به صورت یکپارچه از بندر بوسیله ریل جا‌به‌جا خواهند شد

  • کد خبر : 28187
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
شکل گیری سرمایه گذاری کلان در حوزه ریلی/غلات کشور به صورت یکپارچه از بندر بوسیله ریل جا‌به‌جا خواهند شد
رسولی گفت: تفاهمنامه همکاری با شرکت تاید واتر منجر به افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه ریلی می‌شود.
0
(0)

به گزارش خبرنگار ریل نیوز، سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با شرکت تاید واتر با بیان اینکه ارزش این کار آن است که سرمایه‌گذاری در حوزه ریلی شکل بگیرد، گفت: با توجه به مزیت‌های ارزشمند حمل و نقلی این موضوع برای ما بسیار با اهمیت و ارزشمند است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در شرایط سخت تحریم انجام این تفاهمنامه و عملیاتی شدن آن، همت بلند برای سازندگی کشور است، افزود: مدت زمان مذاکره برای تفاهمنامه تا انعقاد آن دو ماه بود که در نهایت شرکت تایدواتر با بررسی‌های متعدد به اهمیت این پروژه پی برد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه حجم سرمایه‌گذاری در این پروژه یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است، ادامه داد: مدت اجرای این طرح دو سال است که کار به زودی آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه این یک پکیج کامل است گفت: ناوگان اتصال تامین ناوگان اتصال شبکه ریلی و ساخت سیلو در دو فاز به ظرفیت ۳۵۰ هزار تن است و این یکی از ۱۸ پهنه لجستیکی کشور به شمار می‌رود.

او ادامه داد: شورای عالی ترابری این وظیفه را به راه آهن سپرده و این یک آرزوی دیرینه بود که هم اکنون به مرحله اجرایی و عملیاتی رسیده است.

رسولیگ فت: بندر خشک لجستیک آپرین که در کنار کلان شهر تهران قرار دارد و ماموریت خود را به عنوان یک بندر خشک و دهکده لجستیک کار خود را آغاز کرده است.

مدیر عامل راه آهن اظهار کرد: در این راستا و پیش از این با ایران خودرو حرکتی انجام شده که با اجرای این طرح و سرمایه گذاری یک نقطه عطفی در فعالیت ریلی و صنعت حمل ونقل ریلی رقم خورده است.

رسولی در پایان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در توسعه حمل و نقلی ریلی در کشور، گفت: ‌با این سرمایه‌گذاری یک نقطه عطف در فعالیت حمل و نقل ریلی شاهد خواهیم بود که بیش از پیش می توان در مسیر شکوفایی ریل در کشور و توسعه آن که مدنظر مقام معظم رهبری است، حرکت کرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=28187

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.