• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

ضدعفونی فرودگاه و ایستگاه قطار در اهواز

  • کد خبر : 25026
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
ضدعفونی فرودگاه و ایستگاه قطار در اهواز
ایستگاه‌های قطار و فرودگاه اهواز در ۲ نوبت با مواد بهداشتی گندزدایی شدند
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از صدا وسیما ، رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به اینکه ایستگاه‌های قطار و فرودگاه اهواز در ۲ نوبت با مواد گندزدا، بهداشتی شدند  گفت: علاوه بر این کارشناسان بهداشت محیط این مرکز از تمامی مسافرانی که وارد راه آهن و یا فرودگاه می‌شوند غربالگری بیماری‌های واگیر با اولویت بیماری آنفولوآنزا و کرونا ویروس را انجام می‌دهند.

مهرداد شریفی ادامه داد: در صورتی که مورد مشکوکی از بیماری تشخیص داده شود افراد بیمار به وسیله چهار دستگاه آمبولانس ویژه انتقال بیماران مشکوک به بیمارستان رازی اهواز ارجاع داده می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در اماکن تولید و توزیع مواد غذایی که مردم روزانه مایحتاج خود را تامین می‌کنند، نظارت‌های جدی در حال انجام است.

شریفی همچنین به هماهنگی صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی اهواز و اتاق اصناف این شهرستان برای تعطیلی تالارهای عروسی اشاره کرد و گفت: این اماکن محل اجتماع افراد است و برای جلوگیری از انتقال احتمالی ویروس کرونا تصمیم گرفته شد تا اطلاع ثانوی این تالارها تعطیل شوند.

وی همچنین به نظارت‌های جدی بر آرایشگاه‌های زنانه خبر داد و گفت: نیروهای این مرکز این اماکن را با دقت تحت نظر و مراقبت قرار داده اند تا از هرگونه آلودگی احتمالی پیشگیری شود.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز یادآور شد: بازدیدها از این آرایشگاه‌ها به صورت مکرر انجام می‌شود و از جمله اقداماتی که مورد نظارت قرار می‌گیرد، ضد عفونی کردن تجهیزات و محل فعالیت این اماکن است.

بر اساس این گزارش، اکیپ‌های نظارتی از روز گذشته در ایستگاه‌های قطار راه آهن جنوب مستقر و از مسافرانی که وارد خوزستان می‌شوند تست کرونا می‌گیرند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=25026

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.