• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

ضریب اشغال قطار‌های استان کرمان بالای ۷۰ درصد است

  • کد خبر : 14333
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
ضریب اشغال قطار‌های استان کرمان بالای ۷۰ درصد است

0 (0) ضریب اشغال قطار‌های استان کرمان بالای ۷۰ درصد است مدیرکل راه‌آهن استان کرمان گفت: میزان ورود و خروج مسافران به اداره‌کل راه آهن کرمان را در سال گذشته حدود یک میلیون نفر بیان کرد و افزود: ضریب اشغال قطار‌های استان بالای ۷۰ درصد است. به گزارش ایکنا از کرمان، محمدرضا فیروزکوهی، مدیرکل راه‌آهن استان کرمان […]

0
(0)

ضریب اشغال قطار‌های استان کرمان بالای ۷۰ درصد است

مدیرکل راه‌آهن استان کرمان گفت: میزان ورود و خروج مسافران به اداره‌کل راه آهن کرمان را در سال گذشته حدود یک میلیون نفر بیان کرد و افزود: ضریب اشغال قطار‌های استان بالای ۷۰ درصد است.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدرضا فیروزکوهی، مدیرکل راه‌آهن استان کرمان دیروز پنج‌شنبه، ۱۸ بهمن در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۶۰ میلیارد تومان پروژه راه آهن در کرمان گفت: ۵۵۰ کیلومتر خط اصلی، ۱۵۰ کیلومتر خط فرعی در استان کرمان داریم و متوسط روزانه قطارهای مسافربری ۳ رام به مقاصد تهران و مشهد و ۵ زوج قطار باری از کرمان و ایستگاه‌های مبادی است.
وی میزان ورود و خروج مسافران به اداره کل راه آهن کرمان را در سال گذشته حدود یک میلیون نفر بیان کرد و افزود: ضریب اشغال قطارهای استان بالای ۷۰ درصد است.
فیروزکوهی به انعقاد تفاهم نامه با شرکت های فولادی استان در راستای سیاست های ابلاغی رهبر در برنامه ششم توسعه و اتصال کلیه مجموعه‌های اقتصادی به شبکه ریلی اشاره کرد و گفت: عملیات زیرسازی خط ریلی فولاد زرند ایرانیان به طول ۱۱ کیلومتر و آورده ۳۰۰ میلیارد ریال راه آهن انجام شده است و با این عملیات دو و نیم میلیون تن سالانه ورود و خروج کارخانه از طریق ریل انجام می گیرد.
وی تصریح کرد: طرح فولاد جلال آباد نیز به طول ۲۵ کیلومتر به شکل مشارکتی در حال اجراست و اکنون ۴۰ درصد پیشرفت دارد و ۷۰۰ میلیارد ریال آورده راه‌ آهن در این پروژه است.
فیروزکوهی گفت: مجموع این خطوط فرعی ۵ میلیون تن ورود و خروج مواد معدنی در استان کرمان ایجاد خواهد شد و ۱۰۰ میلیون لیتر صرفه‌جویی در بخش سوخت را برای استان به همراه دارد.
مدیرکل راه آهن کرمان با اشاره به بازسازی ۵۰ کیلومتر از مسیر بافق – زرند – کرمان گفت: با اجرای این عملیات امکان افزایش سرعت قطارهای مسافربری به ۱۲۰ کیلومتر در ساعت فراهم می شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=14333

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.