• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

طرح خط ریلی بوشهر به شیراز عملیاتی می‌شود

  • کد خبر : 7655
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶
طرح خط ریلی بوشهر به شیراز عملیاتی می‌شود

0 (0) طرح خط ریلی بوشهر به شیراز عملیاتی می‌شود بوشهر- ایرنا – استاندار بوشهرگفت: باتوجه به امضای قرارداد فاینانس راه آهن بوشهر – شیراز بر اساس برنامه ریزی انجام شده با انجام مناقصه بزودی عملیات اجرایی این پروژه آغاز می شود. به گزارش ایرنا عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در همایش تجلیل از صنعت‌گران و […]

0
(0)

طرح خط ریلی بوشهر به شیراز عملیاتی می‌شود

بوشهر- ایرنا – استاندار بوشهرگفت: باتوجه به امضای قرارداد فاینانس راه آهن بوشهر – شیراز بر اساس برنامه ریزی انجام شده با انجام مناقصه بزودی عملیات اجرایی این پروژه آغاز می شود.

به گزارش ایرنا عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در همایش تجلیل از صنعت‌گران و معدن‌کاران نمونه استان بوشهر افزود:بدلیل وجود ظرفیت بالای صنعتی، اقتصادی و تجاری این استان اجرای طرح راه آهن امری مهم و ضروری است که در این راستا مراحل انجام مناقصه درحال اجراست.
وی تصریح کرد: برخی موانع در اجرای پروژه‌ها زمان‌بر بودن آن در فرایند کار اداری کشور است که مشکل ایجاد می‌کند.
استاندار بوشهر گفت: سیاست دولت برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی با اتخاذ راهکارهای مناسب است.
وی، با اشاره به شرایط ویژه اقتصادی و جنگ اقتصادی دشمن اظهار داشت: بعد از خروج آمریکا از برجام و اجرای تحریم‌ها علیه نظام اسلامی ایران، و با بروز جنگ روانی که اقتصاد کشور را هدف قرار داده است دشمن قصد دارد مشکلات مردم و جامعه را افزایش دهد.
استاندار بوشهر با بیان اینکه دشمن هر روز خبر جدیدی علیه اقتصاد کشور منتشر می‌کند افزود: صنعت‌گران و تولیدکنندگان باید همراه با دیگر عرصه‌ها با اتحاد و انسجام زمینه عبور از گردنه اقتصادی را فراهم کنند.
گراوند گفت: حمایت از تولید و اقتصاد در اولویت برنامه‌هاست که دراین راستا از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.
وی افزود: صنعت‌گران در تولید محصول خود باید برندسازی کنند و با بالا بردن کیفیت محصول در جهت کسب رضایت مشتری گام بردارند که برای تحقق این مهم حمایت ویژه‌‌ای از تولید کنندگان می‌شود.
استاندار بوشهر اظهار داشت: صنعت‌گران باید از شعار امسال که حمایت از کالای ایرانی است در راستای ارتقا کیفیت و صادرات کالای خود استفاده کنند.
گراوند افزود: همه دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در اجرای پروژه‌های عمرانی موظف به استفاده از محصولات معدنی در محل اجرای طرح‌ها هستند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=7655

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.