• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

طرح دوخطه کردن راه‌آهن بندرگز به سبزدشت به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 5111
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
طرح دوخطه کردن راه‌آهن بندرگز به سبزدشت به بهره‌برداری می‌رسد

0 (0) طرح دوخطه کردن راه‌آهن بندرگز به سبزدشت به بهره‌برداری می‌رسد مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ گفت: اجرای طرح دوخطه کردن راه‌آهن محور بندرگز به سبزدشت ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمدرضا قربانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح دوخطه […]

0
(0)

مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ گفت: اجرای طرح دوخطه کردن راه‌آهن محور بندرگز به سبزدشت ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.گرگان| طرح دوخطه کردن راه‌آهن بندرگز به سبزدشت به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمدرضا قربانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح دوخطه کردن راه آهن محور بندرگز به سبزدشت در حال حاضر با پیشرفت 92 درصدی پیش می‌رود و بهزودی به اتمام می‌رسد.

وی تاکید کرد: این محور به طول 44 کیلومتر با اعتبار 107 میلیارد تومان در حال ساخت که در بخش زیرساختی تاکنون 92 درصد رشد داشته است.

مدیرکل راه آهن شمال شرق2 با اشاره به اینکه 8 درصد باقیمانده هم پل‌ها است که در حال ساخت بوده، تصریح کرد: قسمت مهم این طرح همان پل‌ها است که در حال ساخت است اما برای ساخت این پل‌ها زمان زیادی مورد نیاز نیست.

قربانی خاطرنشان کرد: کلنگ آغاز احداث پروژه دوخطه کردن مسیر بندرگز به سبزدشت در سال 94 به زمین زده شد و براساس قرارداد باید در طول 2 سال با تامین اعتبارات لازم به اتمام برسد که در مرحله نهایی خود قرار دارد و بهزودی به اتمام می‌رسد.

وی درباره بدهی پیمانکار به کامیونداران هم اظهار داشت: حدود یک میلیارد تومان شرکت پیمانکاری به کامیون‌دارها بدهی دارد و در جلسه با آنها موضوع بررسی و قول برطرف کردن مشکل داده شد.

قربانی گفت: در جلسه با مدیرعامل راه‌آهن کشور و دیگر مسئولان این مسئله مورد بررسی قرار گرفت و قول داده شد تا پایان اردیبشهت این بدهی به حساب کامیون‌داران پرداخت شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=5111

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.