• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

طرح قطار شهری غرب استان تهران در آستانه تصویب نهایی

  • کد خبر : 12983
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲
طرح قطار شهری غرب استان تهران در آستانه تصویب نهایی

0 (0) معاون عمرانی استانداری تهران خبر داد؛ طرح قطار شهری غرب استان تهران در آستانه تصویب نهایی معاون امور ‌ فنی و عمرانی استانداری تهران گفت: پیشنهاد مشترکی از سوی شهرداران شهرهای غرب استان تهران و راه‌آهن برای توسعه خطوط ریلی حومه‌ای غرب استان مطرح شده و مرحله اول آن، درحال نهایی شدن است. […]

0
(0)

معاون عمرانی استانداری تهران خبر داد؛
طرح قطار شهری غرب استان تهران در آستانه تصویب نهایی
معاون امور ‌ فنی و عمرانی استانداری تهران گفت: پیشنهاد مشترکی از سوی شهرداران شهرهای غرب استان تهران و راه‌آهن برای توسعه خطوط ریلی حومه‌ای غرب استان مطرح شده و مرحله اول آن، درحال نهایی شدن است.

طرح قطار شهری غرب استان تهران در آستانه تصویب نهایی
به گزارش خبرگزاری فارس از شهر قدس، احمد تواهن اظهار داشت: خط سیری برای این پروژه تعریف شده که در مرحله اول، خط ریلی از شهر قدس آغاز و سپس به سه‌راه اندیشه و شهر اندیشه ختم می‌شود.

وی با بیان اینکه ادامه طرح در مراحل بعدی پیگیری خواهد شد، افزود: در مرحله دوم نیز، این خط به شهر ملارد می‌رسد و در نهایت به شهرهای شهریار و صفادشت وصل خواهد شد که مطالعات عمرانی و تخصصی آن، پس از اجرای مرحله اول انجام می‌شود.

معاون امور ‌ فنی و عمرانی استانداری تهران ادامه داد: اکنون در انتظار تصویب نهایی این طرح در شورای ترافیک استان تهران هستیم تا مقدمات اجرای عملیات عمرانی آن پس از تصویب، فراهم و کار آغاز شود.

تواهن خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه استانی،‌ تسهیل در عبور و مرور مردم در سفرهای برون‌شهری و درون‌شهری است که با این اتفاق مهم، بخش عظیمی از مسئله حمل‌ و نقل عمومی منطقه غرب استان تهران برطرف خواهد شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=12983

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.