• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

ظرف یک هفته آینده اطراف ریل راه آهن اراک از پسماند پاکسازی می‌شود

  • کد خبر : 26135
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
ظرف یک هفته آینده اطراف ریل راه آهن اراک از پسماند پاکسازی می‌شود
مدیر روابط عمومی شهرداری اراک گفت: پسماندهای رها شده در اطراف ریل راه آهن اراک در حال جمع‌آوری است و ظرف یک هفته آینده کل منطقه از پسماند پاکسازی خواهد شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از فارس، وهاب حمزه‌لوییان با اشاره به ثبت سوژه «وضعیت محله‌های اراک پس از باران» در سامانه فارس من اظهار کرد: در مورد نارضایتی شهروندان از آبگرفتگی معابر این نارضایتی کاملا  به حق‌است، متاسفانه در بارش‌‌های چند روز گذشته شاهد آبگرفتگی در برخی از مناطق بودیم.

وی تصریح کرد: بارش شدید باران در برخی از نقاط شهر اراک از جمله خیابان دانشگاه و منطقه قنات ناصری حالت سیلابی ایجاد کرد که این نقاط شناسایی و ایرادات آن بلافاصله رفع شد، به طوری که در بارش روز گذشته تکرار آبگرفتگی در این نقاط نداشتیم.

مدیر روابط عمومی شهرداری اراک افزود: با رفع نقص‌های صورت گرفته در این پس در کمتر نقطه‌ای از شهر اراک در هنگام باراش باران شاهد آبگرفتگی خواهیم بود، نقاطی هم که در مناطق دیگر وجود دارد در اسرع وقت شناسایی و رفع نقص خواهد شد.

حمزه‌لوییان همچنین با اشاره به سوژه «پسماندهای اطراف ریل راه آهن اراک را جمع آوری کنید» در سامانه فارس من افزود: بخش زیادی از پسماندهای رها شده در اطراف ریل راه آهن اراک جمع‌آوری شده، مابقی پسماندها توسط اکیپ‌ها در حال جمع‌آوری است و پیش‌بینی می‌شود ظرف یک هفته آینده این منطقه از هرگونه پسماند پاکسازی شود، از مردم نیز خواهش داریم از رهاسازی نخاله‌های ساختمانی در اطراف ریل جدا خودداری کنند، این اقدام باعث نازیبا شدن چهره شهر می‌شود.

وی در خصوص سوژه «آسیب کف بتنی پل شهید امیری اراک» نیز گفت: پل هیچ نشستی نکرده و آسیبی هم نخواهد دید، چراکه ۱۰ تا ۱۵ متر فونداسیون داخل لایه‌های زیرزمینی رفته و سازه پل دچار هیچ مشکلی نشده است.

حمزه‌لوییان بیان کرد: آنچه اتفاق افتاده نشست پیاده راه کنار پل است که به نظر می‌رسد ناشی از شکست لوله فشار قوی آب عبوری از این منطقه یا لوله فاضلاب بوده است و با نشت آب این شکست آسفالت و نشست رخ داده است، سازه و دیواره پل هیچ آسیبی ندیده است.
وی با اشاره به اینکه نگرانی برای تردد عابران و خودروها بر روی پل وجود ندارد، اظهار کرد: نوارکشی صورت گرفته صرفا برای این است که عابران از این محدوده تردد نداشته باشند تا پس از بررسی دقیق علت اصلی این نشست کار اصلاحی صورت گیرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=26135

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.