• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

عرضه سهام شرکت‌های ریلی در بورس از طریق تشکیل کنسرسیوم

  • کد خبر : 32299
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
عرضه سهام شرکت‌های ریلی در بورس از طریق تشکیل کنسرسیوم
وزیر راه و شهرسازی گفت: شرکت‌های هوایی،ریلی و جاده‌ای می‌توانند با تشکیل کنسرسیوم در بازار سرمایه حضور پیدا کنند.
0
(0)

به گزارش ریل نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره اینکه «آیا در سال جدید، امکان حضور و عرضه سهام صنعت حمل و نقل هوایی، همچون راه آهن، در بازار سرمایه وجود دارد؟» اظهار کرد: استفاده از بازار سرمایه در صنعت هوایی در حقیقت الگویی است که می‌تواند انجام شود.

وی گفت: از شرکت‌های کوچکی که وجود دارد، می‌توانیم به صورت کنسرسیوم استفاده کنیم و لازم است آن‌ها بتوانند کنسرسیوم را شکل بدهند و ظرفیت بزرگتری را به وجود آورند.

اسلامی عنوان کرد: با تشکیل کنسرسیوم اصلاحات مالی و حقوقی در ساختارشان شکل می‌گیرد و می‌توانند در بازار سرمایه بلوکشان را عرضه کنند و با عرضه بلوک سهام در بازار سرمایه ‌می‌توانند تأمین منابع برای گسترش فعالیت‌هایشان انجام دهند.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: آنچه حائز اهمیت است که مردم در بازار سرمایه منابع خودشان را می‌آورند و استفاده می‌کنند و انتظار بازگشت سرمایه و سود مناسب را دارند.

وی خاطرنشان کرد: ما جایی از بازار سرمایه استفاده می‌کنیم که با تنظیمات دولت بتوانیم بازگشت سرمایه را با سود مناسب تضمین کنیم، مثل آزادراه‌ها یا پروژه‌های ریلی که اخیراً در آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده و آن‌ را در سال جدید (۱۴۰۰) ادامه خواهیم داد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=32299

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.