• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

عضو کمیسیون عمران مجلس و نماینده محترم مردم خرم آباد و چگنی از راه آهن لرستان بازدید کردند.

  • کد خبر : 9557
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹
عضو کمیسیون عمران مجلس و نماینده محترم مردم خرم آباد و چگنی از راه آهن لرستان بازدید کردند.

0 (0) عضو کمیسیون عمران مجلس و نماینده محترم مردم خرم آباد و چگنی از اداره کل راه آهن لرستان بازدید کردند. طی نشستی که عصر روز جمعه ۲۳ شهریورماه ۹۷ در محل ساختمان اداره کل راه آهن لرستان در شهرستان دورود برگزار شد، مهندس رحمت نژاد مدیر کل در ابتدا با بیان توضیحاتی اهمیت […]

0
(0)

عضو کمیسیون عمران مجلس و نماینده محترم مردم خرم آباد و چگنی از اداره کل راه آهن لرستان بازدید کردند.

طی نشستی که عصر روز جمعه ۲۳ شهریورماه ۹۷ در محل ساختمان اداره کل راه آهن لرستان در شهرستان دورود برگزار شد، مهندس رحمت نژاد مدیر کل در ابتدا با بیان توضیحاتی اهمیت راه آهن و اهداف سازمانی شرکت راه آهن را یادآور شد و ضمن ارائه گزارشی از اجرای پروژه ها پایان یافته و در دست اجرا شرایط کنونی این اداره کل را تشریح نمودند.

در ادامه رحمت نژاد با اعلام راهکارها و استراتژی این ادره کل در خصوص جذب بار ریل پسند ، تسهیل و افزایش جابجایی مسافران منطقه لرستان خواستار حمایت هر چه بیشتر مجلس در حوزه راه آهن شد.

در این نشست عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان نقش راه آهن در زندگی روزمره مردم حوزه انتخابیه (بخش پاپی) خواستار جذب و استخدام نیروهای بومی ،خدمات مطلوبتر به ساکنین و مرتفع نمودن مشکلات کارگری و بیمه ای پرسنل (شرکت تراورس) شد. نماینده محترم مردم خرم آباد و چگنی در ادامه ضمن بازدید از ساختمان جدیدالتاسیس ایستگاه راه آهن دورود و قطار ریل باس حومه ای اقدامات انجام شده را در راستای رضایت مردم مطلوب دانست.

در پایان این بازدید جناب آقای ملکشاهی راد با توجه به کارنامه کاری از زحمات مهندس رحمت نژاد (مدیر کل) تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

روابط عمومی و حوزه مدیریت اداره کل راه آهن لرستان

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=9557

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.