• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

عضو کمیسیون مجلس: عملکرد مثبت راه آهن در شرایط بحرانی نباید نادیده گرفته شود

  • کد خبر : 3002
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
عضو کمیسیون مجلس: عملکرد مثبت راه آهن در شرایط بحرانی نباید نادیده گرفته شود

0 (0) عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه افزایش حمل و نقل ریلی مورد تاکید مجلس قرار دارد گفت : عملکرد مثبت راه آهن در شرایط بحرانی نباید نادیده گرفته شود. به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، ‘ سمیه محمودی ‘ با اشاره به خدمات حمل و نقل ریلی در شرایط سخت آب […]

0
(0)
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه افزایش حمل و نقل ریلی مورد تاکید مجلس قرار دارد گفت : عملکرد مثبت راه آهن در شرایط بحرانی نباید نادیده گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، ‘ سمیه محمودی ‘ با اشاره به خدمات حمل و نقل ریلی در شرایط سخت آب وهوایی و سرمای چند روز اخیر کشور، افزود: در شرایط اخیر آب و هوایی به صلاح کشور نبود که همه خطوط حمل و نقلی کشور بسته باشند و خیلی از مردم از نبود کارایی آنها ضرر کردند که این امر نشاندهنده نبود مدیریت بحران در کشور است.
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که در این شرایط بحرانی راه آهن توانست حجم زیادی از مسافران را جابجا کند، اظهارداشت: متاسفانه این اقدام مثبت راه آهن مورد توجه رسانه ها و دولتمردان قرار نگرفت و این امر به علت آن است که به نظر می رسد کشور بیشتر به سمت و سوی نقد متمایل شده است.
وی یادآور شد: خوشبختانه راه آهن در روزهای سخت توانست به کمک مسافران بیاید و در جابه جایی آنها در شبکه ریلی با وجود بارش سنگین برف در روزهای اخیر عملکرد خوبی داشت.
وی با اظهارتاسف از اینکه در حال حاضر این نکته مثبت فراموش شده و مورد توجه قرار نگرفته است، گفت: باید انتقادات منصفانه و سنجیده عنوان و عملکرد مثبت راه آهن نیز در نظر گرفته شود.
این نماینده مردم در مجلس دهم، اظهار کرد: مردم به عدم مدیریت شهرداری ها و حتی مدیریت جاده ای نمره منفی می دهند.
وی با اشاره به اظهارات مسئولان راه آهن برای افزایش 5 برابری ظرفیت حمل و نقل ریلی در این ایام و انتقادها بابت طولانی بودن زمان سفر نیز گفت : درست است که مسئولان راه آهن برای افزایش ایمنی این اقدام را انجام داده اند، اما بایستی برای رضایت مردم نیز اقدامات جانبی انجام می دادند تا مشکلات به حداقل برسد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3002

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.