• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

عملکرد راه آهن درشرایط حساس مثبت بود

  • کد خبر : 3047
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
عملکرد راه آهن درشرایط حساس مثبت بود

0 (0) عضو کمیسیون عمران مجلس : عملکرد راه آهن درشرایط حساس مثبت بود عضو کمیسیون عمران مجلس با مثبت خواندن عملکرد راه آهن در شرایط بحرانی گفت: با وجود کمبودها ، عملکرد راه اهن در این شرایط بحرانی برای جابه جایی مسافران قابل قبول بود. به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی […]

0
(0)

عضو کمیسیون عمران مجلس :
عملکرد راه آهن درشرایط حساس مثبت بود

عضو کمیسیون عمران مجلس با مثبت خواندن عملکرد راه آهن در شرایط بحرانی گفت: با وجود کمبودها ، عملکرد راه اهن در این شرایط بحرانی برای جابه جایی مسافران قابل قبول بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مجید کیان پور نماینده لرستان ، درود و ازنا، با اشاره به شرایط اخیر آب و هوایی کشور و ورود موج سرما از یک سو و گرفتار شدن مردم و مسافران در برف گفت : راه آهن در این شرایط جوابگوی تقاضای مردم بود.

وی با اشاره به اینکه همواره حمل و نقل ریلی از ایمن ترین و مطمئن ترین انواع حمل و نقل محسوب می شود و در این شرایط یکی از بهترین گزینه ها است افزود : البته نمی گوییم که کمبود ها و مشکلات وجود نداشت اما با وجود همه این کمبود ها و مشکلات عملکرد راه آهن خوب بود.

عضو کمیسیون عمران، در مورد برخی از نارضایتی ها مبنی بر کاهش سرعت قطار ها در این زمان و افزایش مدت سفر گفت : البته باید در نظر داشت باشیم که اگر راه آهن ایران نیز از تجهیزات به روز کشورهای پیشرفته برخوردار بود خیلی بهتر از این عمل می کرد. آنها در بسیاری از موارد با تنگناهای متعدد مواجه هستند و باید به آنها در این شرایط حق داد.

وی درعین حال هجوم مردم به ایستگاههای راه آهن و افزایش درخواست های این چند روز برای مسافرت ریلی را بسیار بیشتر از ظرفیت راه آهن دانست و افزود : مجلس توجه ویژه ای به این امر دارد و اختصاص یک درصد ددرآمد حاصل از فروش نفت‌وگاز به توسعه راه‌آهن از سوی مجلس نشاندهنده این امر است.

کیان پور درباره اینکه مسئولان راه آهن بارها از محقق نشدن این درآمد گله کرده اند اظهار داشت : مجلس این موضوع را پی گیری می‌کند و به دنبال آن هستیم و امیدواریم که به زودی بتوانیم این مسئله را به سرانجام برسانیم

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3047

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.