• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

عملکرد مناسب متروی تهران در بحث مقابله با ویروس کرونا

  • کد خبر : 29329
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
عملکرد مناسب متروی تهران در بحث مقابله با ویروس کرونا
مدیر کل سلامت شهرداری تهران گفت:عملکرد شركت بهره برداري متروي تهران و حومه در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا قابل تقدير است و از همان ابتداي شيوع اين ويروس در بخش اطلاع رساني و آموزش همگام با اداره كل سلامت شهرداري تهران كار كرده است.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مریم نصیری صبح امروز شنبه اول شهریورماه ۹۹ در بازدید از ایستگاه های تئاترشهر و میدان حضرت ولیعصر(عج) با اشاره به اینکه از ابتدای شروع ویروس کرونا ارتباط و همکاری خوبی با شرکت بهره برداری متروی تهران داشتند افزود: در همان ابتدا بازدیدی را از روند ضدعفونی کردن قطارها و پایانه های متروی تهران انجام دادیم و به صورت غیر رسمی نیز در مواقعی که از مترو استفاده می کنم عملکرد آن را بررسی و نکات مورد نیاز را عنوان کرده ام.


مدیرکل سلامت شهرداری تهران تصریح کرد: مترو یکی از شرکت هایی است که همکاری خوبی با ستاد مقابله با کرونا در سطح شهر تهران دارد و از زمان شیوع ویروس کرونا دغدغه‌های زیادی داشت تا بتواند تمامی دستور العمل های ابلاغی را اجرایی کند.
نصیری با بیان اینکه از نظر تهیه و تولید ماسک و همچنین بحث استفاده مسافران از ماسک نیز دغدغه هایی وجود داشت گفت: سیاست های به کار گرفته شد و  همکاری وزارت صمت با ما، مشکلی در بخش تولید و توزیع ماسک نداشتیم و با اطلاع رسانی و آموزش های خوبی که در بخش روابط عمومی و معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه انجام شد شاهد این هستیم که در حال حاضر تعداد زیادی از شهروندان و مسافران بدون هیچ اجباری از ماسک استفاده می کنند .

وی گفت: از ۱۵ اردیبهشت ماه با اجباری شدن استفاده از ماسک در حمل و نقل و عمومی سیاست های اطلاع رسانی و آموزشی خوبی در شبکه متروی تهران انجام شد و این موضوع کمک کرد مسافران حساسیت و ضرورت ها را بیشتر بدانند و امروز هم شاهد هستیم که بیشتر افراد در شبکه مترو از ماسک استفاده می‌کنند.
نصیری با بیان اینکه درحال حاضر شرایط و فضا با گذشته تغییر پیدا کرده است افزود: تعداد کمی از افرادی که وارد فضاهای عمومی می‌شوند فاقد ماسک هستند، در همین راستا حضور مجموعه هایی که بحث توزیع ماسک را در ایستگاه های مترو دارند کمک خوبی می کند تا افرادی که فاقد ماسک هستند نیز ماسک دریافت کنند.
نصیری با اشاره به عملکرد مناسب شرکت بهره برداری متروی تهران بیان کرد: امروز شرایط خوبی محیا است و بحث توزیع ماسک با قیمت مناسب و مصوب نیز دنبال می‌شود.
مدیر کل سلامت شهرداری تهران درباره توزیع ماسک رایگان به افراد نیازمند گفت: اجرای طرح خیر موثر در مترو باعث می‌شوند تا افراد نیازمند هم ماسک دریافت کنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=29329

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.