• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

فاز جدید تولید داخل ناوگان مترویی شهرهای تبریز، اصفهان و شیراز

  • کد خبر : 25658
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲
فاز جدید تولید داخل ناوگان مترویی شهرهای تبریز، اصفهان و شیراز
مدیرکل دفتر حمل و نقل ریلی درون شهری و حومه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور آخرین اقدامات انجام شده در زمینه تأمین ناوگان مترویی شهرهای تبریز، اصفهان و شیراز توسط شرکت‌های داخلی را تشریح نمود.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مرضیه شاه محمدی در این زمینه گفت: در راستای اجرای فاز بومی سازی ۲۱۵ دستگاه واگن از محل قرارداد ۳۱۵ دستگاه واگن فی مابین سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور و شرکت پوژن جهت تأمین ناوگان خطوط مترویی سه شهر تبریز، اصفهان و شیراز، بخشی از ملزومات تولید ۳۰ دستگاه واگن مترویی ساخت داخل در شرف ترخیص از گمرکات تهران، بندرانزلی و بندرعباس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ارزش محموله‌های ارسالی از چین حدود مبلغ ۳.۲ میلیون یورو است و طی توافق‌های انجام شده، محموله‌های باقیمانده بعدی تجهیزات اصلی واگن برای تولید ۳۰ دستگاه واگن این قرارداد در مرحله  برنامه ریزی و ارسال از کشور چین  است.

وی افزود: پس از ترخیص، کالاها به سایت کارخانه ایریکو در شهر ابهر منتقل خواهند شد تا با مونتاژ روی بدنه های تولیدی شرکت ایرانی، تبدیل به قطارهای مترویی ساخت داخل شوند.

وی همچنین یاداور شد: تاکنون ۱۰۰ دستگاه واگن از محل قرارداد مذکور به سه شهر فوق تحویل گردیده که در حال خدمت رسانی به مسافرین متروی آنهاست و ۲۰ دستگاه واگن اول حاصل از مرحله ساخت داخل نیز در شرف ورود به مرحله تست‌­های نهایی برای تحویل به سه شهر می باشند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=25658

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.