• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

فاز نخست قطار شهری کرج در نیمه اول سال ۹۹ بهره‌برداری می‌شود‌

  • کد خبر : 23691
  • ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
فاز نخست قطار شهری کرج در نیمه اول سال ۹۹ بهره‌برداری می‌شود‌
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: ‌نیمه نخست سال ۹۹ ‌‌فاز نخست قطار شهری کرج بهره‌برداری می‌شود‌.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از تسنیم ، عزیزالله شهبازی در بازدید از روند پیشرفت پروژه قطار شهری کرج ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه سقوط هواپیما، اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این بازدیدها به صورت مستمر برای بررسی روند پیشرفت پروژه و خداقوت گفتن به دست‌اندرکاران این امر، در دستور برنامه است.

وی با بیان اینکه امروز نیز از فاز نخست قطار شهری کرج در ایستگاه طالقانی بازدید شد، افزود: در این شرایط سخت به لحاظ بودجه و اعتبار، پیمانکار مربوطه در قطار شهری کرج با قدرت مشغول کار است.

شهبازی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه قطار برقی کرج ـ هشتگرد گفت: این پروژه پس از سال‌ها انتظار با پیگیری‌های جدی استانی و جلب توجه ملی با حضور رئیس محترم جمهور افتتاح شد و اکنون در حال ارائه خدمات به مردم است، بنابراین با اهتمام ویژه‌ای در نظر داریم برای تکمیل قطار شهری کرج نیز همراهی و پیگیری لازم را داشته باشیم.

وی افزود: شهردار و شورای اسلامی شهر کرج با علاقه و انگیزه بالایی برای تکمیل این پروژه وارد عمل شده‌اند.

استاندار البرز اضافه کرد: امید است براساس اعلام شهردار کرج و پیمانکار مربوطه در نیمه اول سال ۹۹ شاهد بهره‌برداری از فاز یک قطار شهری کرج باشیم.

شهردار کرج نیز در این بازدید با اشاره به همراهی و حمایت جدی استاندار البرز در راستای تسریع در تکمیل پروژه قطار شهری کرج‌ عنوان کرد: تمامی تلاش ما این است که فاز یک قطار شهری کرج را در هفته دولت سال ۹۹ به ایستگاه پایانی برسانیم.

کمالی‌زاده گفت: طی هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی استاندار البرز مقرر شد جلسه‌ای پیرامون بررسی منابع اعتباری قطار شهری در نهاد ریاست جمهوری داشته باشیم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=23691

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.