• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

فاصله گذاری اجتماعی در قطار شیراز – اصفهان

  • کد خبر : 28179
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
فاصله گذاری اجتماعی در قطار شیراز – اصفهان
قطار شیراز - اصفهان با رعایت همه دستورالعمل‌های های بهداشتی و ۲ نفره شدن کوپه‌ها در حال فعالیت است.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از صدا و سیما، مدیر کل راه آهن فارس گفت: قطار‌های فارس در سال جدید و از همان زمان شروع حرکت ناوگان حمل و نقل عمومی در استان برای سفری ایمن و مطمئن آماده سازی و تمامی دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در آن رعایت شده است.

مهرداد انصاری با اشاره به کاهش مسافرت با قطار نسبت به سال گذشته در همین مدت و ارتباط آن با شیوع کرونا، افزود: از زمان آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، دستورالعمل‌های بهداشتی مختلفی را به صورت دقیق اجرا کرده و برای پیشگیری از شیوع کرونا در قطار‌های مسافری، طرح فاصله گذاری اجتماعی به شیوه‌ای مناسب و ایمن که براساس آن حداکثر ظرفیت هر کوپه – به جز هنگامی که اعضای یک خانواده در کنار هم می‌نشینند – حداکثر دو نفر در نظر گرفته شده است.

 

وی اظهارداشت: ضد عفونی کوپه‌ها در مبدأ و مقصد و گندزدایی سرویس‌های بهداشتی و راهرو و سالن‌ها پیش از حرکت و در حین حرکت به طور دقیق انجام می شود و برای هر نفر یک پک بهد اشتی شخصی شامل ماسک، دستکش و پد الکلی در نظر گرفته شده است که به محض ورود بین مسافران قطار‌ها توزیع می‌شود.

 

انصاری گفت: کارکنان قطار‌ها مجهز به وسایل حفاظت شخصی مثل ماسک و دستکش هستند و غذای مسافران به شکل بسته بند‌ی شده سرو می‌شود.

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=28179

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.