• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

فردا ، آغاز سفر دکتر قالیباف به خوزستان

  • کد خبر : 29517
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷
فردا ، آغاز سفر دکتر قالیباف به خوزستان
رییس مجلس شورای اسلامی فردا برای بازدید و نظارت میدانی به خوزستان سفر می کند.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از صدا و سیما، نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه  گفت: قرار است در این سفر با حضور محمد باقر قالیباف رییس قوه مقننه مشکلات استان مورد

بررسی قرار بگیرند.

مجتبی یوسفی ادامه داد: یکی از دلایلی که سفر رئیس مجلس در این گرمای هوا انجام می‌شود مشکلات مربوط به تنش آب در شهر‌ها و ۷۰۰ روستای استان است که قرار است در این سفر مورد رسیدگی قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: آقای قالیباف در این سفر به ۱۴ حوزه انتخابیه استان سفر می‌کند و بسته به وقتی که دارند در شهر‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند تا از نزدیک مسائل هر منطقه را بررسی کنند.

یوسفی عنوان کرد: علاوه بر بحث آب، طرح‌های مربوط به اشتغال، مسائل فاضلاب و مساله تامین آب طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی استان از مهمترین برنامه‌های سفر قالیباف به خوزستان است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطالبات توسعه‌ای در حوزه ریلی نیز از جمله این مطالبات است، افزود: با وجود محدودیت‌های مالی کشور، سعی می‌شود با پیگیری‌هایی که انجام خواهد شد، منابع مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های مهم استان تامین شود.
 
یوسفی دو خطه کردن مسیر‌های ریلی استان به سمت شمال کشور را از جمله مطالبات استان در راستای بهبود شرایط حمل و نقل و جابجایی بار عنوان‌کرد و گفت: در کمیسیون تخصصی عمران مجلس، کمیته ریلی فعال شده و قطعا با تعاملی کارشناسی که صورت می‌گیرد، این موضوع با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=29517

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.