• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

فروش بیش از ۴۵۰ هزار بلیت قطار برای ایام نوروز/ امضای تفاهم‌نامه همکاری با ایران‌خودرو در حوزه حمل ونقل ریلی

  • کد خبر : 24409
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
فروش بیش از ۴۵۰ هزار بلیت قطار برای ایام نوروز/ امضای تفاهم‌نامه همکاری با ایران‌خودرو در حوزه حمل ونقل ریلی
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 450 هزار بلیت برای قطار برای ایام نوروز به فروش رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 10 درصدی داشته است.
0
(0)

به گزارش خبرنگار ریل نیوز، سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن در مراسم بهره‌برداری از ۵۶ پروژه حمل ونقل ریلی با بیان اینکه ۵۶ پروژه در حوزه فنی و زیربنایی ریلی در سطح کشور به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این ۵۶ پروژه در بخش‌های مختلف از جمله ارتباطات و علائم الکتریکی، بازسازی و بهسازی خطوط ریلی، تقاطع غیر هم سطح به بهره‌برداری می‌رسد.

او افزود: ارتباطات و علائم موجب ارتقای ایمنی و هوشمند سازی پروژه‌ها می‌شود و احداث و تبدیل تقاطع‌های غیر هم سطح موجب افزایش کیفیت پروژه‌ها در بخش ریلی و جاده‌ای می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه بازسازی و بهسازی خطوط در برخی از پلاک‌ها ضروری بود و این بازسازی موجب افزایش ارتقای ایمنی در تمامی حوزه‌های ریلی می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد از قطارها به سمت مشهد است، گفت: پروژه احداث مرکز تعمیرات لکوموتیو در مشهد موجب ارتقای ایمنی این خط شد و همچنین افزایش کیفیت خدمات در حوزه مسافری توسط احداث مرکز تعمیرات در این حوزه شده است.

او یادآور شد: احداث خطوط عریض در پایانه اینچه‌برون و همچنین توسعه نمازخانه‌ها برای افزایش خدمات رفاهی مسافران در قالب این ۵۶ پروژه صورت گرفته است.

رسولی با اشاره به اینکه ۶ روز از زمان پیش‌فروش بلیت‌های مسافری نوروز گذشته است، گفت: ۴۵۰ هزار بلیت به فروش رفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته و در حوزه فروش اینترنتی هم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۹ درصدی داشته‌ایم.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن افزود: همچنین امروز تفاهم‌نامه همکاری با شرکت ایران‌خودرو در حوزه لجستیک و حمل ونقلی منعقد می‌شود و در راستای استفاده حداکثری از تولید داخل برای تعمیرات خطوط و همچنین استفاده از تجهیزات و خدمات این بخش در حوزه تعمیرات و نگهداری در این تفاهم‌نامه صورت می‌گیرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=24409

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.