• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

فعالیت روزانه ۱۲۰ رام قطار در محدوده یزد

  • کد خبر : 5570
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲
فعالیت روزانه ۱۲۰ رام قطار در محدوده یزد

0 (0) فعالیت روزانه ۱۲۰ رام قطار در محدوده یزد مدیرکل راه آهن استان یزد از فعالیت روزانه ۱۲۰ رام قطار در محدوده یزد خبرداد. داوودی مدیرکل راه آهن استان یزددر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره به فعالیت روزانه ۱۲۰ رام قطار در محدوده یزد گفت: تقریبا ۴۰ درصد حجم عملیات ریلی کشور در استان […]

0
(0)

فعالیت روزانه ۱۲۰ رام قطار در محدوده یزد

مدیرکل راه آهن استان یزد از فعالیت روزانه ۱۲۰ رام قطار در محدوده یزد خبرداد.

داوودی مدیرکل راه آهن استان یزددر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره به فعالیت روزانه ۱۲۰ رام قطار در محدوده یزد گفت: تقریبا ۴۰ درصد حجم عملیات ریلی کشور در استان یزد انجام می‌شود و استان یزد توانسته رتبه اول کشور را در این زمینه کسب کند.

داوودی افزود: در سال گذشته حدود ۵۰۰ میلیون تن بار که متاسفانه حدود ۴۷ میلیون تن آن توسط راه آهن حمل شده که این رقم خیلی ناچیزاست.

وی خاطرنشان کرد: امید است از ۴۷ میلیون تن به حمل ۸۲ میلیون تن بار در سال ۹۷ برسیم که این مقدار نیازمند توسعه زیر ساخت‌ها در حیطه راه آهن است که سیاست‌های حاکمیتی در مسیر‌های اتصال به ریل اعمال شود.

مدیرکل راه آهن استان یزد با بیان اینکه سال گذشته حدود ۳۰ میلیون تن بار در مسیرجاده‌ای حمل شده، گفت:استفاده ازخطوط ریلی باعث کاهش تصادفات جاده‌ای و آسیب‌های محیط زیست و زیر ساخت‌های جاده‌ای می‌شود.

داووی به موفقیت‌های راه آهن یزد در حمل بار اشاره کرد وافزود:از حمل در سال ۹۴ که ۱۱ میلیون تن بوده به ۱۷ میلیون تن در پایان سال ۹۶ رسیدیم که این جهش خوبی در کشور توسط راه آهن یزد بوده است.

وی هم چنین به احداث خط دوم بافق به زرین شهر اشاره کرد وگفت:در شبانه روز حدود ۳۲ رام قطار مسافربری در محدوده‌ی اداره کل تردد میکند که از ۱۵ هزار مسافر ۳ هزار نفر مقصدشان یزد است.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=5570

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.