• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

فعالیت شبانه روزی در غربالگری مسافران ورودی به ایستگاه راه آهن مشهد

  • کد خبر : 25165
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
فعالیت شبانه روزی در غربالگری مسافران ورودی به ایستگاه راه آهن مشهد
با توجه به تصمیمات ستاد مقابله با ویروس کرونا تیم‌های تب سنجی مرکز بهداشت ثامن در ایستگاه راه آهن مشهد مستقر شدند تا با تب سنجی و غربالگری آموزش‌های لازم را نیز به مسافران ارائه دهند.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از صداوسیما ، رییس مرکز بهداشت ثامن گفت: در این ایستگاه ها نیروهای بهداشتی مجهز به دستگاه تب سنج هستند و با اجرای این طرح کسانی که تب داشته و مشکوک به بیماری کرونا باشند، شناسایی و برای بررسی بیشتر به پزشک مستقر در ایستگاه معرفی و در صورت نیاز به ویزیت تخصصی ارجاع داده می شوند.

دکتر حمیدرضا حسین زاده خاطرنشان کرد:مسئولین قطارهای مسافربری از مبدا تا مقصد(مشهد) نیز نسبت به شناسایی موارد مشکوک اقدام می کنند و در ورودی ایستگاه مقصد موارد مشکوک جهت بررسی بیشتر به نیروهای بهداشتی معرفی می شوند.  

وی با بیان اینکه فعالیت و خدمات این تیم ها در ایستگاه راه آهن به صورت شبانه روزی انجام می پذیرد تصریح کرد: توزیع بروشور، نصب پوستر و بنرهای آموزشی در ایستگاه راه آهن و قطارها و ارائه آموزشهای همگانی به منظور افزایش آگاهی جامعه در خصوص پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از دیگر اقدامات این تیم های بهداشتی است.

دکتر حسین زاده اظهار امیدواری کرد: این آموزشها  و اقدامات با رعایت و همدلی و همکاری همه اقشار جامعه سبب رفع این بحران در جامعه شود چرا که رعایت بهداشت فردی و عمومی مهمترین راه پیشگیری از این بیماری است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=25165

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.