• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

فولاد خوزستان می تواند ریل ملی تولید کند

  • کد خبر : 2334
  • ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۸:۰۴
فولاد خوزستان می تواند ریل ملی تولید کند

0 (0) عضو کمیسیون عمران در گفتگو با عیارآنلاین: فولاد خوزستان ریل ملی تولید می‌کند اقبال محمدیان، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حمل‌ونقل عیارآنلاین، پیرامون توانایی تولید ریل ملی توسط شرکت فولاد خوزستان گفت: مطابق با برنامه ششم توسعه، ۱۴ هزار کیلومتر خط ریلی در کشور باید احداث شود […]

0
(0)

عضو کمیسیون عمران در گفتگو با عیارآنلاین:
فولاد خوزستان ریل ملی تولید می‌کند

اقبال محمدیان، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حمل‌ونقل عیارآنلاین، پیرامون توانایی تولید ریل ملی توسط شرکت فولاد خوزستان گفت: مطابق با برنامه ششم توسعه، ۱۴ هزار کیلومتر خط ریلی در کشور باید احداث شود که از نظر ما حجم بزرگی از تولید ریل را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: طبق مطالعات صورت گرفته، شرکت ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان این توانایی را دارند که در تولید ریل کشور سهیم و نیاز ما به ریل را تامین کنند.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر با بیان اینکه باید بخش عمده‌ای از تولید ریل ملی در استان خوزستان صورت گیرد، گفت: درحال پیگیری هستیم و وزیر راه و شهرسازی این قول را به ما داده‌اند تا بخش وسیعی از تولید ریل کشور در استان خوزستان انجام شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس در پاسخ به اینکه آیا زیرساخت‌های فنی تولید ریل در فولاد خوزستان وجود دارد افزود: بله، بنده خود از خط تولید ریل این شرکت بازدید کرده‌ام؛ فولاد خوزستان پتانسیل فنی و توانایی لازم برای تولید ریل استاندارد را دارد.

محمدیان در پایان تصریح کرد: بنده با وزیر راه‌وشهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور پیرامون آمادگی فولاد خوزستان برای تولید ریل ملی مطابق استاندارد‌های جهانی صحبت کرده‌ام و امیدواریم این مهم هرچه سریع‌تر اتفاق بیافتد.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=2334

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.