• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

فیلم سینمایی گروگانگیری در قطار پلهام ۱۲۳ | دوبله فارسی ۲۰۰۹

  • کد خبر : 20056
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
فیلم سینمایی گروگانگیری در قطار پلهام ۱۲۳ | دوبله فارسی ۲۰۰۹
زندگی والتر گاربِر (با بازی دنزل واشنگتن) که یکی از محافظان متروی نیویورک است در حالت طبیعی خود قرار دارد که وی به ناگاه در برابر یک دسته تبهکار قرار می‌گیرد؛
0
(0)

فیلم سینمایی گروگانگیری در قطار پلهام ۱۲۳ 

داستان فیلم The Taking of Pelham 123 / گرفتن پلهام

ویژگی مهم «گرفتن پلهام» حضور دو سوپراستار درجه یک با نام‌های جان تراولتا و دنزل واشینگتن در این فیلم است که توانسته‌اند به مدد بازی‌های خوب خود توجه بسیاری از مخاطبان را به این فیلم جلب کنند. انتخاب‌های هوشمندانه تونی اسکات کارگردان فیلم و قرار دادن واشنگتن پر شر و شور در برابر تراولتای خونسرد، موجب شده به لحاظ کَستینگ (انتخاب بازیگر) با یکی از بهترین فیلم‌های تابستانی روبه‌رو باشیم؛ فیلمی که تنها در هفته اول اکران خود حدود ۲۳ میلیون دلار فروش داشته است.

زندگی والتر گاربِر (با بازی دنزل واشنگتن) که یکی از محافظان متروی نیویورک است در حالت طبیعی خود قرار دارد که وی به ناگاه در برابر یک دسته تبهکار قرار می‌گیرد؛ این تبهکاران به سرکردگی یک جنایت‌کار باهوش با نام رایدِر (با بازی جان تراولتا) یکی از قطارهای مترو را سرقت کرده و مسافران این قطار را گروگان می‌گیرند بلکه بتوانند در قبال آزادی آنها مقدار زیادی پول به جیب بزنند. آنها به والتر اعلام می‌کنند که تنها یک ساعت وقت دارد تا مبلغ مورد نظر را به آنها برساند اما والتر هم آن قدر تجربه دارد که به راحتی خواسته آنها را عملی نکند. در این راستا والتر به سرعت یک گروه از کارشناسان خطوط ریلی مترو را فراخوانده و درباره مسیرهای فرار موجود در این سیستم و همچنین کانال‌های ارتباطی میان ایستگاه‌های مختلف مترو، اطلاعات کاملی به دست می‌آورد. سپس نقشه عملیات خود را طراحی کرده و قصد دارد با اجرای آن جان مسافران گروگان گرفته شده را نجات دهد اما در این میان موضوع مهمی ذهن والتر را به خود مشغول کرده و آن موضوع این است که تبهکاران حتی با فرض تصاحب پول، چگونه می‌خواهند از مترو فرار کنند؟!!!

دست‌اندرکاران ساخت «گرفتن پلهام ۱-۲-۳» برای طبیعی بودن صحنه‌های تعقیب و گریز در مترو، حدود چهار هفته از فیلمبرداری خود را در لوکیشن‌هایی واقع در متروی نیویورک انجام دادند؛ مترویی که بزرگترین شبکه حمل و نقل شهر نیویورک به شمار می‌رود.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=20056

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.