• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

قدردانی راه‌آهن از ۳ پژوهشگر برتر ایرانی درجایزه نوآوری UIC فرانسه

  • کد خبر : 13076
  • ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
قدردانی راه‌آهن از ۳ پژوهشگر برتر ایرانی درجایزه نوآوری UIC فرانسه

0 (0) قائم مقام راه آهن حمایت از فناوری های نوین و استارتاپ ها را اولویت دانست؛ قدردانی راه‌آهن از ۳ پژوهشگر برتر ایرانی درجایزه نوآوری UIC فرانسه قائم مقام راه آهن از پژوهشگران ایرانی برتر چهارمین دوره جایزه نوآوری و تحقیقات اتحادیه بین المللی راه آهن‌ها (UIC) که در فرانسه برگزار شده بود، قدردانی […]

0
(0)

قائم مقام راه آهن حمایت از فناوری های نوین و استارتاپ ها را اولویت دانست؛

قدردانی راه‌آهن از ۳ پژوهشگر برتر ایرانی درجایزه نوآوری UIC فرانسه

قائم مقام راه آهن از پژوهشگران ایرانی برتر چهارمین دوره جایزه نوآوری و تحقیقات اتحادیه بین المللی راه آهن‌ها (UIC) که در فرانسه برگزار شده بود، قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، حسین عاشوری با تبریک موفقیت این پژوهشگران در ساختمان مرکزی راه‌آهن گفت: بحث فن آوری‌های نوین و استارتاپ‌ها از موضوعاتی است که سازمان‌های پیشرو به آن پرداخته اند و در شرکت راه آهن نیز این موضوع مورد توجه است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکی از اولویت های راه آهن، پرداختن به فن آوری های نوین و حمایت از استارتاپ ها در حوزه ریلی است.

عاشوری ادامه داد: مذاکراتی با اساتیدی که در این زمینه، سابقه فعالیت دارند انجام شده که به زودی نهایی می‌شود.

وی تصریح کرد: در حوزه معاونت تامین سرمایه و اقتصاد حمل و نقل نیز با تغییراتی که ایجاد کرده ایم، حمایت از فناوریهای نوین را دنبال می‌کنیم که یکی از این تغییرات، تعریف وظایف جدید در مرکز توسعه، آموزش و فناوری راه آهن است.

قائم مقام راه آهن افزود: جلسه امروز برای قدردانی از برگزیدگان چهارمین دوره جایزه نوآوری و تحقیقات اتحادیه بین المللی راه آهن ها و در راستای اعلام حمایت راه آهن از حوزه فناوری های نوین و نهادینه کردن این اقدامات در راه آهن برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال ایجاد ساز و کاری در راه آهن برای ارزشیابی و ارزیابی ایده های نوین در حوزه فناوری های جدید هستیم و سعی داریم در چندماه آینده به طور رسمی آن را شکل دهیم.

گفتنی است در این جلسه برگزیدگان چهارمین دوره جایزه نوآوری و تحقیقات اتحادیه بین المللی راه آهن ها، به بیان خواسته‌ها و مشکلات خود پرداختند و خواستار حمایت راه آهن از کارهای تحقیقاتی و نوآورانه و فراهم آوردن بستر لازم برای حمایت از صاحبان ایده های نوین شدند.

بر پایه این گزارش، در این جلسه از محمد امین سهرابی و صبا کریمی دانش آموخته دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت و میلاد علی زاده کارشناس خط و سازه‌های فنی راه آهن با اهدا لوح وپاداش نقدی تقدیر شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13076

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.