• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

قرارداد بازسازی ۱۰ واگن قطار مسافربری امضا شده است/ تسویه‌حساب کامل شرکت رجاء با دانشگاه آزاد یادگار امام (ره)

  • کد خبر : 28056
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
قرارداد بازسازی ۱۰ واگن قطار مسافربری امضا شده است/ تسویه‌حساب کامل شرکت رجاء با دانشگاه آزاد یادگار امام (ره)
رئیس دانشگاه آزاد یادگار امام خمینی (ره) گفت: تسویه‌حساب کامل قرارداد بازسازی یک دستگاه واگن قطار و آغاز بازسازی کامل 10 واگن قطار توسط واحد یادگار امام خمینی (ره) شهر ری کلید خورد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایسکا نیوز ، سعید قاضی مغربی  از بازسازی ۱۰ دستگاه واگن قطار برای شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء تا ۲۰ دی ماه سال جاری خبر داد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در آخرین روزهای اسفند سال ۱۳۹۷ قرارداد بازسازی کامل یک دستگاه واگن قطار آلمان غربی را با شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء منعقد کرد که واگن مذکور در آذر ماه سال ۹۸ به شرکت رجاء تحویل و هم اکنون در سیر است و این قرارداد در خرداد ماه ۱۳۹۹ تسویه کامل شد.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) بیان کرد: حدود ۵۰ درصد از مبلغ این قرارداد به حساب این واحد دانشگاهی واریز و تسویه حساب بیمه‌ای انجام و ۱۵ مهرماه امسال با اتمام حسن انجام کار قرارداد، دانشگاه می‌تواند مبلغ حسن انجام کار را نیز دریافت کند.

 

قاضی مغربی با اشاره به انعقاد قرارداد بازسازی ۱۰ دستگاه واگن قطار با شرکت حمل‌ونقل نقل ریلی رجاء در ۲۰ دی ماه ۱۳۹۸ تصریح کرد: علی‌رغم مشکلات تأمین جنس و تولید کار و همچنین شیوع ویروس کرونا و اینکه شروع این بازسازی حدود ۲ الی ۳ ماه به تعویق افتاد، هم اکنون ۴ دستگاه واگن در حال حاضر در دست بازسازی کامل است و سایر واگن‌ها مطابق برنامه زمانبندی در ماه های آتی تحویل گرفته می شود.

 

وی ادامه داد: امید است با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا ۲۰ دی ماه امسال فرآیند بازسازی کامل ۱۰ دستگاه واگن به اتمام رسیده و پروژه تعمیر و به‌سازی با موفقیت تحویل داده شود.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: امیدوارم این قرارداد مقدمه‌ای برای پروژه‌های بعدی باشد و هدفِ نشان دادن توانمندی ها و پتانسیل های اساتید بزرگوار در دانشگاه آزاد اسلامی محقق شود. هریک از استادان با توجه به توانمندی های خود و نیاز جامعه وارد پروژه های صنعتی و بزرگ شوند.

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=28056

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.