• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

قرارداد خرید ۱۵ هزار تن ریل ملی امضا شد

  • کد خبر : 12993
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰
قرارداد خرید ۱۵ هزار تن ریل ملی امضا شد

0 (0) خیرالله خادمی معاون وزیر راه گفت: قرارداد خرید ۱۵ هزار تن ریل ملی امضا شد خیرالله خادمی در نشست خبری نمایشگاه ببین المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته اظهار کرد: خوشبختانه اخیرا اولین قرارداد تامین ریل از طریق مناقصه با شرکت ذوب‌آهن اصفهان امضا و ابلاغ شد. بر این اساس تولید 15 هزار تن […]

0
(0)

خیرالله خادمی معاون وزیر راه گفت:
قرارداد خرید ۱۵ هزار تن ریل ملی امضا شد

خیرالله خادمی در نشست خبری نمایشگاه ببین المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته اظهار کرد: خوشبختانه اخیرا اولین قرارداد تامین ریل از طریق مناقصه با شرکت ذوب‌آهن اصفهان امضا و ابلاغ شد. بر این اساس تولید 15 هزار تن ریل انجام می‌شود که هم‌اکنون منتظر ضمانت‌نامه از سوی ذوب آهن هستیم.

به گزارش اخبار فلزات و به‌نقل از خبرگزاری تسنیم، خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که شرایط تامین منابع مالی مورد نیاز این قرارداد وجود دارد، افزود: امیدواریم با این کار در کنار راه آهن جمهوری اسلامی ایران، بتوانیم حداکثر استفاده را از ظرفیت داخلی برای توسعه زیرساخت‌های ریلی را ببریم. وی تاکید کرد: با امضای قرارداد با ذوب‌آهن و ابلاغ آن مسیر قانونی برای خرید ریل از شرکت ذوب‌‌آهن باز می‌شود و این واحد هر چه که بتوانند ریل تولید کند، خریداری خواهیم کرد. معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص میزان ریل وارد‌شده از سال 92 به کشور گفت: از سال 92 تاکنون حدود 970 کیلومتر خط آهن ریل‌گذاری جدید بوده که کارهای تکمیل خط آن در حال انجام است. خادمی با بیان این‌که حدود 60 کیلومتر از این ریل‌گذاری قبل از سال 92 انجام شده است، گفت: در مجموع از سال 92 تاکنون حدود 60 هزار تن ریل از کشورهای مختلف برای توسعه زیرساخت‌های ریلی وارد شده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=12993

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.