• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

قطارهای حومه‌ای زیر مجموعه راه‌آهن قرارخواهد گرفت

  • کد خبر : 10031
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۷:۱۹
قطارهای حومه‌ای زیر مجموعه راه‌آهن قرارخواهد گرفت

0 (0) معاون مسافری راه‌آهن خبر داد ؛ شرکت قطارهای حومه‌ای زیر مجموعه راه‌آهن قرار خواهد گرفت با تصویب اساسنامه شرکت قطارهای حومه‌ای در هیات وزیران، این شرکت رسماً زیر مجموعه شرکت راه‌آهن ایران قرار خواهد گرفت. به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران میر حسن موسوی معاون مسافری راه‌آهن جلسه بررسی عملکرد ۶ […]

0
(0)
معاون مسافری راه‌آهن خبر داد ؛
شرکت قطارهای حومه‌ای زیر مجموعه راه‌آهن قرار خواهد گرفت

با تصویب اساسنامه شرکت قطارهای حومه‌ای در هیات وزیران، این شرکت رسماً زیر مجموعه شرکت راه‌آهن ایران قرار خواهد گرفت.
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران میر حسن موسوی معاون مسافری راه‌آهن جلسه بررسی عملکرد ۶ ماهه اداره کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری با اعلام این خبر گفت:‌ درحال حاضر پروژه قطارهای حومه‌ای در قالب مدیر پروژه از سوی راه‌آهن پیگیری می‌‌شود و اساسنامه آن مورد موافقت کلی دولت قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه قرار است در هفته آینده این پروژه نهایی شود؛ یادآور شد: عمده بندهای این اساسنامه مورد توافق قرار گرفته و با تصویب در هیات وزیران، رسماً شرکت قطاره‌های حومه‌ای زیر مجموعه شرکت راه‌آهن قرار میگیرد.
معاون مسافری راه‌آهن تشریح کرد: در این صورت بیشتر کارهای مربوط به شرکت قطارهای حومه‌ای در حوزه معاونت مسافری و اداره کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری انجام خواهد شد.
از سوی دیگر معاون مسافری راه‌آهن با اشاره به ابلاغ تغییرات ساختاری این شرکت، گفت: این تغییرات هفته گذشته ابلاغ و در سازمان امور اداری و استخدامی کشور به تصویب رسیده است.
وی با اشاره به اینکه این تغییرات بعد از اعلام مجمع عملیاتی خواهد شد، افزود:‌ بر این اساس اداره کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری به شکل گذشته حفظ شده اما اداره خدمات ایستگاهی به اداره کل ساختمان و ایستگاهی تغییر یافته است.
وی اضافه کرد: بر این اساس اداره ساختمان و تاسیسات از معاونت فنی و زیر بنایی تفکیک و زیر مجموعه معاونت مسافری قرار می گیرد تا خدمت رسانی به مسافران در ایستگاه‌ها و اقدامات همکاران در مناطق در بخش معاونت مسافری پیگیری شود.
موسوی از برنامه‌های و مذاکرات این معاونت برای یکپارچه‌سازی فروش بلیت‌های قطارهای حومه ای و مترو خبر داد و تاکید کرد که این مذاکرات در حال پیگیری است.
معاون مسافری راه‌آهن با یادآوری اینکه عملکرد راه‌آهن در بخش مسافر و بار در مجمع عمومی راه‌آهن و گزارش هیات مدیره مورد توجه قرار گرفت، تشریح کرد: خوشبختانه در بخش بار و مسافر رشد خوبی داشتیم و با پیگیری سیاست‌های اجرایی امیدواریم شاهد ارتقای کیفیت خدمات و افزایش جابجایی بیشتر مسافر و بار در سال آینده باشیم.
وی مباحث مطرح شده جلسه بررسی عملکرد ۶ ماهه اداره کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری را مثبت و درجهت ارتقا و پیشبرد اهداف مسافری دانست و از تلاش همکاران این اداره کل در جهت ارتقای کمیت و کیفیت خدمات مسافری تشکر کرد.
در عین حال معاون مسافری راه‌آهن با اشاره به اینکه باید در شرایط کنونی کشور، به حساسیت‌های اقتصادی و اجتماعی دقت ویژه داشته باشیم، گفت: باید ارتباط خوبی بین معاونت مسافری و شرکت‌های مسافری شکل گرفته ادامه یابد و تمام تلاش ما در این باشد که آسیبی به کیفیت خدمات راه‌آهن وارد نشود.
وی رضایت مسافرین از حمل و نقل ریلی را در جهت حمایت از نظام و دولت دانست و گفت:‌ حوصله و دقت در بخش مسافری و دقت مدیران مناطق به این بخش موجب می‌شود که آبروی بخش مسافری به عنوان ویترین راه‌آهن حفظ شود.
گفتنی است جلسه بررسی عملکرد ۶ ماهه اداره کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری امروز بعداز ظهر در ساختمان مرکزی راه‌آهن برگزار شد.
دراین جلسه که با حضورکلیه کارشناسان واحد و معاونین و روسای قطارهای مسافری برگزار شد، حاضران گزارش عملکرد ۶ ماهه ابتدای سال را بررسی کردند.
همچنین در این جلسه برنامه‌ریزی لازم جهت اجرا و تحقق برنامه ۶ ماهه دوم امسال انجام و پیشنهاداتی از سوی حاضرین ارائه شد.
دراین پایان این جلسه نیز ازکارشناس برتر این اداره کل معرفی و از آنها تقدیر شد

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=10031

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.