• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

قطارهای عادی از ناوگان ریلی جنوب حذف می شوند

  • کد خبر : 2042
  • ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
قطارهای عادی از ناوگان ریلی جنوب حذف می شوند

0 (0) ‍ مدیرکل راه آهن جنوب عنوان کرد: قطارهای عادی از ناوگان ریلی جنوب حذف می شوند مدیرکل راه آهن جنوب گفت: قطار عادی از شبکه ریلی محور جنوب حذف و قطار لوکس ترکیبی 6 و 4 تخته جایگزین آن می شود و از فردا فعالیت خود را شروع می کند. به گزارش خبرنگار […]

0
(0)

‍ مدیرکل راه آهن جنوب عنوان کرد:
قطارهای عادی از ناوگان ریلی جنوب حذف می شوند
مدیرکل راه آهن جنوب گفت: قطار عادی از شبکه ریلی محور جنوب حذف و قطار لوکس ترکیبی 6 و 4 تخته جایگزین آن می شود و از فردا فعالیت خود را شروع می کند.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه خوزستان عبدالکریم درویش زاده ظهر امروز در نشست هم اندیشی روسای ادارات آموزش و تحقیقات راه آهن جمهوری اسلامی در سالن مرکز کنترل راه آهن جنوب اظهار کرد: درمسیر اهواز به تهران علاوه بر قطارهای قبلی یک قطار چهارتخته لوکس فدک که بهترین نوع قطاری است که هم اکنون درشبکه ریلی ایران فعالیت می کند در این مسیر ایجاد شده است.
وی افزود:این قطار یک روز در هفته حرکت دارد و باز درصورت وجود تقاضا ابتدا به صورت یک روز در میان و سپس هر روز می شود، گفت: در ایام نوروز متناسب با تقاضا قطار اضافه می شود و علاوه بر آن قطار گردشگری را در ایام نوروز خواهیم داشت.
مدیرکل راه آهن جنوب تصریح کرد: تعداد قطارهای ما در حال حاضر محدود است و دو قطار به سمت مشهد داریم که یک قطار به صورت یک روز در میان است و یک قطار هم هر روز به سمت مشهد می رود،
درویش زاده گفت: در صورت وجود تقاضا از جانب مردم برای سفر به مشهد وجود داشته باشد قطارهای روزانه را افزایش می دهیم.
وی اضافه کرد:همانطور که به مردم خوزستان قول دادیم قطار عادی از شبکه ریلی محور جنوب حذف و قطار لوکس ترکیبی 6 و 4 تخته جایگزین آن می شود و از فردا فعالیت خود را شروع می کند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=2042

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.