• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

قطارها در ناحیه شمال شرق با کمترین تاخیر تردد می کنند

  • کد خبر : 12969
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳
قطارها در ناحیه شمال شرق با کمترین تاخیر تردد می کنند

0 (0) مدیرکل راه آهن شمال شرق1 : قطارها در ناحیه شمال شرق با کمترین تاخیر تردد می کنند مدیرکل راه آهن شمال شرق 1 گفت: قطارها در مبدا با حداقل تاخیر 40 ثانیه ای و در طول مسیر کمتر از 20 دقیقه تردد می کنند که این امر جزء با تلاش و زحمات همکاران […]

0
(0)

مدیرکل راه آهن شمال شرق1 :
قطارها در ناحیه شمال شرق با کمترین تاخیر تردد می کنند
مدیرکل راه آهن شمال شرق 1 گفت: قطارها در مبدا با حداقل تاخیر 40 ثانیه ای و در طول مسیر کمتر از 20 دقیقه تردد می کنند که این امر جزء با تلاش و زحمات همکاران میسر نمی شود.

به گزارش ایرنا، فرشاد زادخور شامگاه چهارشنبه در آیین تجلیل از خادمان برتر صنعت حمل و نقل ریلی استان سمنان، افزود: راه آهن شمال شرق حدود 66 درصد از راه آهن تهران- مشهد را شامل می شود.
زادخور با بیان اینکه راه آهن شمال شرق 541 کیلومتر و دو خط را پوشش می دهد، ادامه داد: 80 رام در شبانه روز قطار مسافری و 20 رام قطار باری در این مسیر تردد دارد که به مدد همکاران همگی با ایمنی و سلامت کامل به مقصد می رسند.
مدیرکل راه آهن شمال شرق(1) تصریح کرد: افتخار کارکنان این ناحیه از راه آهن این است که خادم زائران امام رضا(ع) هستند.
امام جمعه شاهرود نیز در این آیین با تبریک هفته حمل و نقل، گفت: اگر ریل، جاده، مسیر هوایی و دریایی به منزله رگ در بدن باشند، نیروی انسانی رانندگان به منزله خون در این رگ هستند.
حجت الاسلام عباس امینی افزود: مسوولان قبل از اینکه این عزیزان مطالباتشان را به زبان آورند می بایست به مشکلات آنها توجه کرده و به اندازه بضاعت آنها را اجابت کنند.
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه کار ماموران در راه آهن بسیار سخت و دشوار است، ادامه داد: ما باید به فکر این قشر زحمتکش که در شبانه روز و تعطیلات کار می کنند تا چرخه حمل و نقل از کار نیفتد باشیم.
امینی تجلیل از پیشکسوتان را مفید خواند و استفاده از تجربیات آنها را امری لازم دانست و تاکید کرد: باید قدردان زحمت گذشتگان بوده و راه آنها را ادامه دهیم.
وی با اشاره به اینکه درآستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، افزود: از مدیران و مسوولان شهرستان شاهرود درخواست شده تا موفقیت های چهل ساله انقلاب را به صورت گزارش برای مردم تبیین کنند.
در این آیین برای اولین بار مراسم تحلیف و سوگندنامه لوکوموتیورانان پایه یک که به تازگی موفق به کسب گواهینامه شده اند و استادان آنها برگزار شد، لوکوموتیورانان توسط رییس راه آهن شمال شرق و جمعی از مسوولان سردوشی دریافت کردند و از آنها تجلیل شد.
در پایان این آیین، جمعی از کارکنان راه آهن شمال شرق(1)، بازنشستگان و تعدادی از خبرنگاران تقدیر شدند، سروش مولانا خبرنگار جمهوری اسلامی (ایرنا) استان سمنان در دفتر شاهرود نیز در این آیین تقدیر شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=12969

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.