• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

قطار برقی تهران – مشهد 2 ماه آینده کلید می‌خورد / آغاز ترانزیت بار در مسیر ریلی آستارا

  • کد خبر : 6856
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
قطار برقی تهران – مشهد 2 ماه آینده کلید می‌خورد / آغاز ترانزیت بار در مسیر ریلی آستارا

0 (0) قطار برقی تهران – مشهد 2 ماه آینده کلید می‌خورد/ آغاز ترانزیت بار در مسیر ریلی آستارا قائم مقام شرکت راه‌آهن از نهایی شدن قطار برقی تهران – مشهد خبر داد و گفت: تا دو ماه آینده ساخت این پروژه کلید می‌خورد.             حسین عاشوری قائم مقام شرکت […]

0
(0)

قطار برقی تهران – مشهد 2 ماه آینده کلید می‌خورد/ آغاز ترانزیت بار در مسیر ریلی آستارا

قائم مقام شرکت راه‌آهن از نهایی شدن قطار برقی تهران – مشهد خبر داد و گفت: تا دو ماه آینده ساخت این پروژه کلید می‌خورد.

برقی شدن قطار تهران – مشهد مراحل نهایی خود را طی می‌کند/  رایزنی برای تامین مالی پروژه ریلی  رشت آستارا با کشور آذربایجان

 

 

 

 

 

 

حسین عاشوری قائم مقام شرکت راه‌آهن با بیان اینکه قطار برقی تهران- مشهد مراحل نهایی را طی می‌کند، گفت: پیش‌بینی می‌شود با نهایی شدن مذاکرات با کشور‌های خارجی ظرف یک تا دو ماه آینده ساخت این پروژه کلید می‌خورد.

وی ادامه داد: خوشبختانه به دلیل آنکه مذاکرات ما در سطح بالا انجام شده و در مراحل نهایی خود قرار دارد، بنابر این برجام تأثیری بر روی آن نخواهد گذاشت.

آغاز ترانزیت بار در مسیر ریلی آستارا/ تأمین مالی پروژه ریلی رشت- آستارا با کشور آذربایجان

قائم‌مقام شرکت راه‌آهن درباره ایستگاه راه‌آهن رشت به آستارا گفت: ایستگاه آستارا چند ماه پیش افتتاح و هم‌اکنون بار از کشور‌های روسیه و آذربایجان وارد کشور می‌شود که بخشی از آنها برای کالا‌های وارداتی و بخشی به عنوان کالا‌های ترانزیتی برای کشور‌های نخجوان و اعراب ارسال می‌شود.

عاشوری درباره برنامه آینده راه آهن در این مسیر ریلی گفت: با راه‌اندازی هرچه سریع‌تر مسیر ریلی قزوین – رشت می‌توانیم حمل‌ونقل ترکیبی را در این بخش فعال و برای تبادل کالا‌هایی که از خلیج فارس به سمت آستارا و در  ادامه به سمت آذربایجان، گرجستان و روسیه می‌روند اقدامات لازم را انجام دهیم.

قائم‌مقام شرکت راه‌آهن در پایان گفت: دولت پروژه ریلی رشت – آستارا را به راه‌آهن واگذار کرده و هم‌اکنون شرکت راه‌آهن برای تأمین مالی این پروژه  با کشور آذربایجان وارد مذاکره شده است.

انتهای پیام/

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=6856

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.