• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

قطار تبریز به جلفا رایگان شد

  • کد خبر : 15259
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
قطار تبریز به جلفا رایگان شد

0 (0) قطار تبریز به جلفا رایگان شد نماینده شرکت راه آهن در ستاد تسهیلات سفر از رایگان بودن قطار تبریز به جلفا در ایام عید خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، سی و هشتمین نشست ستاد تسهیلات کشور، پیش از ظهر روز سه شنبه ۲۱ اسفند در سالن فجر سازمان میراث فرهنگی با حضور […]

0
(0)

قطار تبریز به جلفا رایگان شد

نماینده شرکت راه آهن در ستاد تسهیلات سفر از رایگان بودن قطار تبریز به جلفا در ایام عید خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و هشتمین نشست ستاد تسهیلات کشور، پیش از ظهر روز سه شنبه ۲۱ اسفند در سالن فجر سازمان میراث فرهنگی با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف کشور و عضو این ستاد برگزار شد. در این مراسم ندائی نماینده شرکت راه آهن، گفت: بیش از دو میلیون و ۱۰ هزار نفر از طریق خطوط ریلی جابجا خواهند شد. ما امسال قطارهای ویژه ای نیز برای نوروز سال ۹۸ ایجاد کرده ایم. از جمله قطارهای تهران- ارومیه، کرمانشاه- مشهد، تهران-همدان، تهران – رشت و مشهد – رشت.

وی افزود: در ۱۷ روز عید گردشگران می‌توانند از تبریز به جلفا سوار قطار رایگان گردشگری شوند که به هزار و سیصد نفر خدمات خواهد داد.

ندائی خاطرنشان کرد: قطار یک روزه گردشگری تهران- سوادکوه و تهران- شیرگاه نیز راه افتاده است. از قطار گردشگری اراک- لرستان نیز حمایت کرده ایم تا در این ایام به مسافران خدمات بدهد.

در پاسخ به این صحبت علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی از نماینده راه آهن خواست تا قطار گردشگری لرستان از تهران آغاز شود که ندائی جواب داد: این مسیر کوهستانی و مخصوص حمل بار بوده است با این وجود هشت رام قطار از ۲۹ اسفند راه اندازی شده است.

ندایی در ادامه گفت: قطارها به ۵ کلاس یک تا ۵ ستاره تقسیم بندی شده اند که مسافران می‌توانند براساس سلیقه خود این قطارها را انتخاب کنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=15259

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.