• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

قطار فوق العاده زاهدان به کرمان راه اندازی شد

  • کد خبر : 23616
  • ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
قطار فوق العاده زاهدان به کرمان راه اندازی شد
با توجه به مراسم خاکسپاری سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی علاوه بر ۳ رام قطار فوق العاده از تهران و یزد یک رام قطار دیگر نیز از زاهدان به کرمان در روز دوشنبه اضافه شد.
0
(0)

به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن کرمان مجید ارجونی گفت:یک رام قطار از زاهدان به کرمان با ظرفیت بیش از ۲۴۰ نفر در روز دوشنبه ۱۶ دی ماه ساعت ۲۲ از زاهدان به سمت کرمان حرکت می کند و در ساعت ۶ بامداد سه شنبه ۱۷ دی وارد کرمان می شود.

وی اضافه کرد: برگشت این قطار به مقصد زاهدان در ساعت ۱۶ روز سه شنبه خواهد بود.
ارجونی همچنین از راه اندازی ۳ رام قطار فوق العاده از تهران و یزد به کرمان خبر داد و گفت: به منظور حضور پرشور دوستداران نظام و عاشقان شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی در مراسم خاکسپاری، تعداد ۳ رام قطار فوق العاده از تهران و یزد (علاوه بر دورام قطار برنامه ای) در مجموع ۵ رام قطار به قطارهای کرمان در روز دوشنبه اضافه شد.

وی افزود: یک رام قطار از تهران به کرمان با ظرفیت ۴۸۰ نفر در روز دوشنبه ۱۶ دی ساعت ۱۵ حرکت می کند و در ساعت ۵ بامداد سه شنبه ۱۷ دی وارد کرمان می شود.
وی ادامه داد: یک رام قطار از تهران به کرمان با ظرفیت ۵۴۰ نفر در روز دوشنبه ۱۶ دی ساعت ۱۸ حرکت می کند و در ساعت ۸ صبح سه شنبه ۱۷ دی وارد کرمان می شود.

مدیرکل راه آهن کرمان ابراز کرد: یک رام قطار از یزد به کرمان حرکت می کند و در ساعت ۱۰ صبح سه شنبه ۱۷ دی وارد کرمان می شود.

وی افزود: یک رام قطار طبق برنامه عادی راه آهن از تهران به کرمان حرکت می کند و در ساعت ۷ صبح سه شنبه ۱۷ دی وارد کرمان می شود.

وی تصریح کرد: همچنین یک رام قطار طبق برنامه عادی راه آهن از تهران به کرمان حرکت می کند و در ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه صبح سه شنبه ۱۷ دی وارد کرمان می شود.
ارجونی تاکید کرد: برگشت قطارها به ترتیب در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه به مقصد یزد، ۱۸ و۵۰ دقیقه به مقصد تهران و ۲۰ و ۵۰ دقیقه به مقصد تهران خواهد بود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=23616

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.