• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

قطار کربلا راه اندازی شد

  • کد خبر : 5938
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲
قطار کربلا راه اندازی شد

0 (0) به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، علی کاظمی منش در این باره افزود: به منظور تسهیل درسفر زائران ایرانی به عتبات عالیات و زائران عراقی به شهر‌های مقدس قم و مشهد امکان جابجایی زائران و مسافرین از طریق مرز ریلی به شلمچه فراهم شد. او با بیان اینکه این […]

0
(0)

به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، علی کاظمی منش در این باره افزود: به منظور تسهیل درسفر زائران ایرانی به عتبات عالیات و زائران عراقی به شهر‌های مقدس قم و مشهد امکان جابجایی زائران و مسافرین از طریق مرز ریلی به شلمچه فراهم شد.

او با بیان اینکه این اقدام به دنبال حمایت شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت افزود: در این رابطه تفاهم نامه ای میان شرکت مرکزی دفاتر خدمات زیارتی خراسان رضوی و شرکت مهتاب سیر جم به امضا رسید و این قطارها از ابتدای مرداد ماه سال جاری حرکت خود را به سمت کربلا آغاز می کنند.

به گفته مدیر کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری تسهیل زیارت مشتاقان اباعبدالله و سایر معصومین که سال به سال هم بر حجم آن‌ها افزوده می‌شود، موجب شده است که ، راه اندازی این قطار در الویت پروژه های ریلی گیرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=5938

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.