• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

قطار گردشگران خارجی وارد اراک شد

  • کد خبر : 1239
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
قطار گردشگران خارجی وارد اراک شد

0 (0) قطار گردشگران خارجی وارد اراک شد مدیر کل راه آهن اراک گفت: قطار گردشگری ‘عقاب طلایی’ با 29 گردشگر خارجی از کشورهای آمریکای شمالی و مرکزی، اروپای غربی و جنوب‌ شرق آسیا شامگاه روز شنبه وارد اراک شد مدیر کل راه آهن اراک گفت: قطار گردشگری ‘عقاب طلایی’ با 29 گردشگر خارجی از […]

0
(0)

قطار گردشگران خارجی وارد اراک شد

مدیر کل راه آهن اراک گفت: قطار گردشگری ‘عقاب طلایی’ با 29 گردشگر خارجی از کشورهای آمریکای شمالی و مرکزی، اروپای غربی و جنوب‌ شرق آسیا شامگاه روز شنبه وارد اراک شد

مدیر کل راه آهن اراک گفت: قطار گردشگری ‘عقاب طلایی’ با 29 گردشگر خارجی از کشورهای آمریکای شمالی و مرکزی، اروپای غربی و جنوب‌ شرق آسیا شامگاه روز شنبه وارد اراک شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن اراک، جلال الدین کوکنار افزود: این قطار گردشگری با حرکت در مسیر ریلی از نقاط زیبای کشور در طول مسیر بازدید می کنند.

وی ادامه داد: این گردشگران پس از توقف در اراک و با تعویض قطار و انتقال به واگن های ایرانی، مسیر خود را به سمت جنوب کشور برای بازدید از مناطق زیبای گردشگری این بخش کشور تغییر دادند.

در زمان توقف قطار در ایستگاه اراک با حضور مسئولان اداره کل راه اهن اراک و اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی از گردشگران خارجی با اهدا گل استقبال شد و یک جلد کتاب مفاخر این استان که به چهار زبان دنیا ترجمه شده است به آنان اهدا شد.

گردشگران خارجی قطار عقاب طلایی، پس از 18 روز اقامت در کشور ایران و دیدن آثار تاریخی، فرهنگی و جاذبه های طبیعی شهرهای مشهد، تهران، کرمان، یزد، اصفهان، شیراز، سعادت شهر، کاشان، اراک، شوشتر، شوش، ورسک و پل سفید، 29 آبان ماه در مشهد به تور خود پایان می دهند.

حوزه راه آهن اراک شامل خطوط ریلی به طول 426 کیلومتر در استان های قم، مرکزی و لرستان است که 20 ایستگاه را تحت پوشش دارد.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=1239

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.