• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

كرمانشاه صاحب اداره کل راه آهن می‌شود

  • کد خبر : 14286
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳
كرمانشاه صاحب اداره کل راه آهن می‌شود

0 (0) وزیر راه و شهرسازی: کرمانشاه صاحب اداره کل راه آهن می‌شود وزیر راه و شهرسازی گفت: ایجاد اداره کل راه آهن کرمانشاه به قوت خود باقی است و بزودی ابلاغ می شود و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.محمد اسلامی در مراسم کلنگ زنی آزاد راه بیستون-حمیل- کرمانشاه که با حضور استاندار […]

0
(0)

وزیر راه و شهرسازی:
کرمانشاه صاحب اداره کل راه آهن می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: ایجاد اداره کل راه آهن کرمانشاه به قوت خود باقی است و بزودی ابلاغ می شود و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.
محمد اسلامی در مراسم کلنگ زنی آزاد راه بیستون-حمیل- کرمانشاه که با حضور استاندار کرمانشاه انجام شد، با بیان اینکه پروژه های زیرساختی موجب شتاب بخشی به توسعه و امیدآفرینی در جامعه خواهند شد، گفت: در شرایط فعلی کشور نیاز است حضور بخش خصوصی در پروژه های زیرساختی را تسهیل کنیم.
وی با اشاره به آزادراه بیستون- حمیل- کرمانشاه که امروز (۱۶ بهمن) کلنگ زنی شد، گفت: این پروژه به طول ۱۴۱ کیلومتر با ۱۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی ساخته می شود که کمک می کنیم با سرعت مناسبی اجرا شود.
اسلامی گفت: این آزادراه قطعه مهمی از پروژه حرم به حرم که بین سه کشور ایران، عراق و سوریه اجرا می شود، است و کمک می کنیم که زودتر به سرانجام برسد.
وی به راه آهن در دست ساخت کرمانشاه-خسروی نیز اشاره کرد و گفت: بانکها موافقت کرده اند در صورت حضور بخش خصوصی در این پروژه، هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کنند که باید از این فرصت برای تسریع دی اجرای پروژه بهره بگیریم.
اسلامی همچنین در خصوص ایجاد اداره کل راه آهن در استان کرمانشاه گفت: این موضوع به قوت خود باقی است و بزودی ابلاغ می شود و جای نگرانی ندارد.
وزیر راه و شهرسازی در خصوص نوسازی بافت های فرسوده کرمانشاه نیز گفت: قسط اول منابع مالی بازآفرینی بافت فرسوده کشور تخصیص یافته و با توجه به وضعیت بافت های فرسوده استان کرمانشاه، این استان را ویژه خواهیم دید.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=14286

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.