• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

لزوم پیاده‌سازی الگوی فکری مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن در حوزه هوایی کشور

  • کد خبر : 32280
  • ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
لزوم پیاده‌سازی الگوی فکری مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن در حوزه هوایی کشور
وزیر راه و شهرسازی ضمن اعلام حمایت همه جانبه از برپایی نمایشگاه تعمیرات و مهندسی هما در سال ۱۴۰۰ بر پیاده‌سازی الگوی فکری مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن در حوزه هوایی تاکید کرد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، از حمایت همه جانبه خود به منظور برپایی نمایشگاه تعمیرات و مهندسی هما در سال جدید (۱۴۰۰) خبر داد و اظهار کرد: هدف پشتیبانی از تولیدات هما است تا این شرکت هواپیمایی بتواند پروازهای بیشتری انجام دهد.

وی افزود: دستیابی به این هدف مستلزم آن است که از ناوگان هوایی هما حمایت شود و یکی از الزامات آن، تأمین قطعات و لوازمی است که در بخش تعمیرات و مهندسی استفاده می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه تعمیرات و مهندسی کمک می‌کند تا تمام کسانی که دارای ظرفیت هستند از جمله صنایع و شرکت‌های دانش بنیان بتوانند بخشی از آنچه را ساخته‌اند به نمایش بگذارند.

اسلامی گفت: در همین زمینه در حوزه هوایی نیز همچون نمایشگاه راه‌آهن برپا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: راه‌آهن با برپایی نمایشگاه، یک گام ۶۰ درصدی رو به جلو برداشت. در واقع راه‌آهن با به نمایش گذاشتن تولیداتش، نشان داد که چه قطعاتی از سوی صنایع داخلی ساخته شده‌اند و به این ترتیب باعث ترغیب دیگران برای فعالیت در این حوزه شد. البته این اتفاق می‌تواند طبق مقررات سازمان هواپیمایی کشوری رخ دهد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به الگوی موفق مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن در پیشبرد و توسعه حمل و نقل ریلی کشور، تاکید کرد: حتماً مرکز جهادی پیشرفت در حوزه هوایی با همین الگوی فکری راه آهن به وجود خواهد آمد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=32280

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.