• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

ماجرای سرقت از مسافران قطار با شیوه “مسمومیت” در استان مرکزی چه بود؟

  • کد خبر : 31731
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
ماجرای سرقت از مسافران قطار با شیوه “مسمومیت” در استان مرکزی چه بود؟
رئیس پلیس راه آهن استان مرکزی ماجرای دستگیری عامل سرقت با شیوه بیهوشی و مسمومیت مسافران قطار در استان مرکزی را تشریح کرد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از تسنیم، سرهنگ امید منتظر با اشاره به پرونده انهدام و دستگیری باند سرقت از مسافران قطار با استفاده از شیوه مسمومیت و بیهوشی اظهار داشت: یکی از پرونده‌های مهمی که پلیس راه آهن استان مرکزی به نتیجه رساند، شناسایی و دستگیری فردی بود که به روش بیهوشی و مسمومیت اقدام به سرقت اموال مسافران قطار می‌کرد.

وی افزود: باتوجه به اهمیت پرونده و شیوه خاص فرد، فرمانده پلیس راه‌آهن کشور شخصاً به پرونده ورود کرد و در روند شناسایی و دستگیری تخصصی و علمی‌ترین شیوه‌های پلیسی توسط پلیس راه آهن استان به کار گرفته شد.

منتظر بیان کرد: کارآگاهان آگاهی پلیس راه آهن اراک با اشراف اطلاعاتی موفق شدند فرد را در یکی از خطوط ریلی شناسایی و با هماهنگی با دستگاه قضایی ضمن متوقف کردن قطار و ورود به کوپه سارق موفق به دستگیری وی شدند.

رئیس پلیس راه آهن استان مرکزی خاطرنشان کرد: برابر بازجویی‌ها، سارق به ۲۸ فقره سرقت اموال افراد توسط شگرد مسمومیت و بیهوشی اعتراف کرد که ۹ مورد آن در حوزه ریلی و ۱۹ مورد خارج از آن اتفاق افتاده بود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=31731

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.