• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

مازندران ميزبان نشست نمایندگان اکو

  • کد خبر : 11301
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۹:۲۳
مازندران ميزبان نشست نمایندگان اکو

0 (0) مازندران ميزبان نشست نمایندگان اکو معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت :  دویست و سی و چهارمین نشست شورای نمایندگان دائم سازمان همکاری اقتصادی (Economic Cooperation Organization) اکو 14 و 15 آبان به میزبانی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در ساری برگزار می شود . به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران […]

0
(0)

مازندران ميزبان نشست نمایندگان اکو

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت :  دویست و سی و چهارمین نشست شورای نمایندگان دائم سازمان همکاری اقتصادی

(Economic Cooperation Organization) اکو 14 و 15 آبان به میزبانی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در ساری برگزار می شود .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران ؛ حسن خیریانپور در این نشست هیأت 45 نفر متشکل از دبیرکل و اعضای دبیرخانه سازمان اکو و سفرای 9 کشور عضو اکو ، مدیران ارشد وزارت امور خارجه و نیز راه آهن جمهوری اسلامی ایران شرکت دارد . 

وی افزود: هیأت هایی از کشورهای افغانستان- آذربایجان – قزاقستان – جمهوری اسلامی ایران – قرقیزستان – پاکستان – تاجیکستان – ترکیه – ترکمنستان و ازبکستان در این نشست حضور می یابند. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: بازدید از ایستگاه های راه آهن ورسک – شیرگاه – ساری و نیز بندر امیرآباد بهشهر نیز برای هیأت مزبور در حاشیه این نشست پیش بینی شده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=11301

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.